Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Κι αν αποφασίσω ν’ αυτοκτονήσω
Μη μου τα σπας με το να κλαις γιατί δε θα΄μαι εδώ να σου κάνω παρέα, εγωϊστή
Μη μου τα σπας με το να κλαις γιατί βλέπεις πόσο λίγος ήσουν να με βοηθήσεις
Δική μου απόφαση, δική μου δουλειά
Δε σου ζήτησα τη γνώμη σου
Δε σου ζήτησα βοήθεια
Δεν άφησα κανέναν πίσω
Είμαι ελεύθερη.
Κι αν δε θέλω να βγαίνω άντε γαμήσου
Δικό μου το ταβάνι, γουστάρω να το κοιτάω
Δε με περιμένει κανείς να το μαγειρέψω,
μπορώ αν θέλω να κάτσω Σάββατο βράδυ να παίζω πασιέντζα στο πισί και να βλέπω τσόντες
Κι αν θέλω να είμαι μόνη μου
Κι αν έχω κατάθλιψη
Μη μ'ενοχλείς με τα δάκρυά σου. Με τραβάνε πίσω.
Γιατί κλαις αν εκεί που είμαι είμαι καλύτερα;
Βλέπεις την αποτυχία γραμμένη στο βλέμμα μου;
Ή μήπως βλέπεις το βλέμμα μου στα δικά σου μάτια;

19 σχόλια:

ysterografo είπε...

Ε ρε γλέντια....

prozak είπε...

σύνελθε...!!!!

ή ακόμα καλύτερα, ρίξε κάνα χαστούκι..!!

Θεία Λένα είπε...

Τσ τσ..ερωτευμενάκι, ε?

Δραπέτης είπε...

Δεν έχω τίποτα.. σου εύχομαι το καλύτερο για σένα...

Tanila είπε...

Κι εσύ ρε μαλάκα φίλε, που επί έναν ολόκληρο μήνα με είχες κλασμένη, πήγες και διάβασες μια μαλακία στο ίντερνετ και ξαφνικά με θυμήθηκες και θες να τηλεφωνηθούμε να τα πούμε, πίστεύεις σοβαρά πως θα σε πάρω;
Πόσο για τον πούτσο είναι το ενδιαφέρον σου;

Αγγελική είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ, ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΤΑ ΣΠΑΕΙ, ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ, ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΚ ΤΥΠΑΚΙ.
Με πραγματική εκτίμηση Αγγελική

Kwlogria είπε...

Α πα παααα μαυρίλες...Δίκιο έχεις τι να πω. Είσαι σκληρό μωρό και τα λες χοντρά, όλοι έχουν ένα λόγο να φερθούν όπως φέρθηκαν αν και δεν είναι δική μας δουλειά... Δεν ξέρω γλύκα, θέλει μαγκιά να ζήσεις να δεις τι θα γίνει παρακάτω, όχι να πεθάνεις γιατί τότε το έργο θα τελειώσει.. Φιλάρες!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Εσύ ΝΑΙ έχεις ΑΡΧΙΔΙΑ.
Και να σου κάτι...εμπιστευτικά; Γουστάρω τ' ΑΡΧΙΔΙΑ σου.
Τι; Δεν σε νοιάζει;
Στ' αρχίδια μου κι εμένα, εγώ απλά συμφώνησα με το σκεπτικό της ανάρτησης.
Δική μου απόφαση, δική μου δουλειά.

stella είπε...

το οτι γουσταρεις ανθρωπο ειναι για πουλιτζερ
γιατι καλο μου στεναχωριεσε για γκομενο
εχει τοσα αχλαδια εξω
αρπα το σακο σου και βγες

Tanila είπε...

ειστε όλες αγαμητες βιολες που το μυαλό σας είναι όλο στους αντρες και δε βλέπετε πέρα απ'αυτό.

Kalitere, θες να μου τα γλύψεις;

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Εάν αυτό θα σε κάνει να νοιώσεις διαφορετικά, μπορεί και να κάνω μια καλή πράξη. Αλλά μην ξεχνάς, έχω κι εγώ τα ίδια αρχίδια μ' εσένα.

prozak είπε...

ό,τι να 'ναι είστε όλοι..!!!

όπως προείπα: ρίξε κανα χαστούκι..

natasha hassiotis είπε...

περικαλώ ψυχραιμία. μας πήραν και τα σορόπια.
πάγαινε για μπάνιο, βάλε δυνατά το paranoid του Οzzy, φτιάξε κούκλες βουντού, κάνε κάτι κυριλέ και πολιτισμένο τελοσπάντων.

Stefanos είπε...

Xρειάζεσαι θεραπεία.
Πάρε τηλέφωνο τους κάφρους φίλους σου και πες τους να σου εφαρμόσουν αλκοολοθεραπεία με μεθόδους παρασκευής φουα-γκρα, και να σε χτυπήσουν ανελέητα με επικές δόσεις χαζομάρας, καννιβαλισμού, ειρωνίας, προσβολής κλπ.
Θα το σιχαθείς, θα τους σιχαθείς, θα τσακωθείτε, μπορεί και να πέσουν τίποτα ψιλές, αλλά θα γίνεις περδίκι.
Σε περίπτωση που απλώς γράφεις μαλακίες, άραξε και κάνε τσιγαριά.

Χριστίνα είπε...

Χάλασες πολύ από την τελευταία φορά που σε διάβασα, ποδοπατημένο τσόφλι κλούβιου αυγού με μερέντα. Για σήκωσε κανένα φρύδι στη ρουτίνα γιατί σε βλέπω άσχημα ρουφηγμένη... Κάνε κάτι που θεωρείς εσύ και όλοι οι υπόλοιποι ότι δεν ταιριάζει στην "προσωπικότητα" σου (και καλά)... κάτι ακραίο... τεντώσου!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά πως τολμάτε να σκεφτείτε ότι η ερίτιμος ταλαντούχα απόγονος του Καβάφη αναφέρεται σε άντρα? Μα τόσο τυφλοί είσαστε? Και πως τολμάτε να αφήνετε σχόλια ερμηνεύοντάς την? Δεν βλέπετε ότι τα έχει κλειδωμένα?

Ωωωω! σεβαστή ποιήτρια κλινω ευλαβικά το γόνυ και συγχώρεση ζητώ εκμέρους όλων όσων βεβήλωσαν το λιβάδι αυτό της ποίησης και της ποιότητος.

kakaskimos είπε...

Να φοβάσαι μήπως βλέπει στα μάτια σου το βλέμμα του

Xenia είπε...

ριξε μου κι εμενα ενα μπινελικι να στανιαρω... το χρειαζομαι... και μετα ριξε χαστουκι στον εαυτο σου... για να το λεει η κουμπαρα σου κατι θα ξερει...!!!!!!!!!

prozak είπε...

ρε παιδιά, το χαστούκι δεν πάει για την κουμπάρα μου...