Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Είμαι ένα ποντικάκι

Το μικρό ποντικάκι ξαναγύρισε στα βιβλία που είχε παρατήσει εδώ και πολύ πολύ καιρό. Είναι ένα πολύ γρήγορο ποντικάκι που μπορεί να φάει πάρα πολλές σελίδες σε λίγο χρόνο. Παλιά, όταν το ποντικάκι δε δούλευε και δεν είχε οικογενειακές υποχρεώσεις, μπορούσε να φάει ένα χοντρό βιβλίο (των 400 σελίδων περίπου ας πούμε) σε δυο μέρες. Κάτι βιβλιαράκια μικρά και εύπεπτα του ενός δαχτύλου σε πάχος τα είχε για μεζεδάκια δυο-τριών ωρών.
Όταν δε το ποντικάκι ήταν πολύ μικρό και η εμπειρία πολύ πρωτόγνωρη, ξεχνιόταν με τις ώρες, ανέβαλε τουαλέτα ή φαγητό μέχρι να τελειώσει το κεφάλαιο ή την ενδιαφέρουσα εξέλιξη της υπόθεσης.
Τώρα βέβαια που έχει μόνο λίγες ώρες τη μέρα ελεύθερες ένα χοντρό ζουμερό βιβλίο κρατάει κάμποσες μέρες. Το μενού είναι ευρύ. Αστυνομικά, τρόμου, μυθιστορήματα, κόμικς, κ.λ.π. Εκτός από τα βαρετά, ανεξαρτήτως θεματολογίας. Τον «Κόσμο της Σοφίας» π.χ., που δεν προχώρησε πέρ’απ’τις πρώτες 20 – 25 σελίδες.
Το βιβλίο των ημερών είναι το Middlesex. Και ας λένε κάποιοι ότι είναι αργό και «κάνει κοιλιά» η αφήγηση. Ούτε οι «Αυτόχειρες παρθένοι» ήταν πολύ αργοί. Μόνο που δε γίνεται πια μέσα σε 2 μέρες. Ούτε έχει τόσο πολλά πρόσωπα και μπερδεμένοι υπόθεση. Τουλάχιστον όχι για κάποιον καλά εκπαιδευμένο. Και ρουφιέται γρήγορα.
Μόνη απορία των ημερών: τελικά η Νατάσσα συμμετείχε στο περί ου ο λόγος βίδεο;

Απ ντέητ: αγαπητό μου μπλογκ σήμερα με αποκάλεσαν φασίστρια. Έχω χεστεί στο γέλιο.

18 σχόλια:

Provato είπε...

να πάρεις να διαβάσεις τον "άτλα του ουρανού". εκδόσεις ελληνικά γράματα, μίτσες ο συγγραφέας. μπας και γίνεις άνθρωπας.

και ότι μπορείς από ούρσουλα λε γκεν.

α, εμένα ο κόσμος της Σοφίας μου άρεσε. σαν αναγνωστικό ήταν. όλο ξυνίλα είσαι. μάλλον ζηλεύεις γιατί είχε επιτυχία το βιβλίο, όμως...

Provato είπε...

"μίτσες" στα μούτρα σου. μίτσελ εννοούσα να γράψω.

Tanila είπε...

ούρσουλα λε γκεν τέλος.

Εννοώ ότι την τελείωσα.

Ανώνυμος είπε...

MONO ΠOY EΣY ΠIO ΠOΛY ΣE ΙΝΔΙΚΌ ΧΟΙΡΙΔΙΟ ΦΈΡΝΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

τανιλλααααααα! το χα διαβασει το middlesex κατι χρονια πριν. απιθανοα ναγνωσμα, απλα μενεις αφωνος..

Provato είπε...

σε είπανε φασίστρια; καλά σου κάνανε.

ποιος είναι ο ευγενής νέος με το κριτήριο το σωστό να του στείλω λουλούδια και μακαρόνια με κιμά;

Provato είπε...

τέλεια η Ούρσουλα.

δε συμφωνείς;

συμφώνησε τώρα, μη τα σπάσω όλα εδώ μέσα.

BLUEPRINTS είπε...

θα επαναδημιουργήσω το κίνημα Save Tanila-Tanila, εσύ παιδί μου είσαι θησαυρός (και διαβάστερη)

snikolas είπε...

einai gamato vivlio. einai apo ta agaphmena mou. oso gia to autoxeires... den mou arese kai toso. isos giati diavasa proto to midlesex.

Marina είπε...

Στήβεν Κίνγκ μετά τη Λε Γκέν!.

Ανώνυμος είπε...

Και ο Κίνγκ τελείωσε.
Από τότε που ήμουν έφηβη.
Και ο Ντ. Άνταμς.
Και ο Τέρι Πράτσετ.
Και ο Πόε.
Και ο Γκίμπσον.
Και ο Κλάιβ Λιούις.
Και ο Τιμ Ρόμπινς.
Και διάφοροι άλλοι που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή.

Marina είπε...

Patricia Highsmith?
Margaret Atwood?

Kwlogria είπε...

Το μίντλσεξ καλό;;; Λέγε, λέγε! Φασίστρια; Α καλά. Εντάξει.ΟΚ. Α χα. Μάλιστα.

Ανώνυμος είπε...

εγω δεν διαβαζω βιβλια. Στο γυμνασιο - λυκειο μου ελεγε τις περιληψεις των λογοτεχνικων που μας αναγκαζαν να διαβαζουμε η αδερφη μου που τα ειχε διαβασει και εγραφα τις ασκησεις μου, επειδη ηταν προβλεψιμα βιβλια εβαζα και λιγη φαντασια και επαιρνα 19-20. Βασικα μονο στο πανεπιστημιο του εδωσα και καταλαβε με τομους της σχολης, τετοιο διαβασμα δεν ειχα και δεν εχω ξανακανει. Απο το τιποτα στα βαθια. Μαλλον απο τοτε δεν θελω να ξαναδω βιβλιο.

Σημερα που μεγαλωσα ο μονος λογος να ανοιξω βιβλιο ειναι να ψαχνω κατι για τη δουλεια συγκεκριμενο. Εκει μονο ανοιγοκλεινω βιβλια σαν σπαστικο. Δεν διαβαζω οτιδηποτε αλλο, ουτε καν εφημεριδα.

mahler76 είπε...

Συγνώμη, αλλά εγώ ο Κώστας άκουσα από ένα ταρίφα χτες (άρα είναι διασταυρωμένο) πως είναι στο βίντεο όχι η Νατάσσα....
Ώστε σε είπαν φασίστρια???? χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Marina, ναι και Χάισμιθ. Αρκετά τουλάχιστον. Αυτή η Ατγουντ που λες μου δαφεύγει αυτή τη στιγμή.
Κωλόγρια μέχρι τώρα καλό. Φασίστρια με είπε ο Πρόβατος επειδή του έκανα παρατήρηση που κυκλοφορεί με τον κώλο έξω.
Μουμου, είναι φανερό ότι είσαι μια απαίδευτη στον τομέα της ευρύτερης καλλιέργειας. Χωριάτα.
Κώστα, είναι στο βίντεο όχι η Νατάσσα.... αλλά ποιά άλλη;

mahler76 είπε...

Αχ αυτή η υπέροχη ελληνική γλώσσα!! ένα κόμμα να παραλείψεις και το νόημα αλλάζει εντελώς!!! Αυτό ήθελα να πώ. "Συγνώμη, αλλά εγώ, ο Κώστας άκουσα, από ένα ταρίφα χτες (άρα είναι διασταυρωμένο) πως είναι στο βίντεο όχι η Νατάσσα...." ....καλά και έτσι πάλι δεν βγάζει νόημα.... anyway αυτό που ήθελα να πώ είναι πως άκουσα πως guest star στο βίντεο είναι ό Κώστας και όχι η Νατάσσα.

mahler76 είπε...

Και δεν είμαι Κωστάκης αλλά Νικολάκης