Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά;


Το μεγάλο δίλημμα όταν μένεις μόνος είναι φασίνα ή....;;;;;
Ειδικά αν είσαι γυναίκα που ξένη γυναίκα δε θα βάλεις στο σπίτι σου να σου καθαρίσει. Κι αν είσαι εργένισσα δεν έχεις και σοβαρό λόγο να το κάνεις. Γιατί η εργαζόμενη μάνα με τα 2 μικρά και τον μπέη δεν τη βγάζει. Έλα τώρα, δεν είναι ότι η άλλη θα καθαρίζει κι εσύ θα γυρίζεις, εκεί πρέπει να είσαι. Μπάστακας κι επιβλέπουσα. Αποφάσισα λοιπόν απ’την αρχή να το κάνω μόνη μου κι ας μην το κάνω καλά. Χώρια που η φασίνα είναι απ’τις καλύτερες γυμναστικές. Αντί να τρέχεις στα γυμναστήρια, πλένεις φωτιστικά, βάζεις σκούπα, σφουγγαρίζεις, κάνεις τζάμια, ξεσκονίζεις, κ.λ.π. Κι αν στο τέλος δε νιώθεις σαν να έκανες 2 ώρες γυμναστήριο, να μη με λεν Τανίλα.
Όμως, απ’τις 2 ελεύθερες μέρες σου, ποιά να θυσιάσεις; Και ΤΙ να θυσιάσεις; Τον ύπνο το Σάββατο το πρωί που γίνεται μεσημέρι, το μπάνιο στη θάλασσα, τις βόλτες για καφέ, το φαγητό έξω;
Ε τίποτα. Καλύτερα να μένω σ’ένα αχούρι, παρά να θυσιάζω κάτι απ’όλ’αυτά και να μένω σ’ένα καθαρό σπίτι.
Άλλωστε μάλλον δεν είναι και τόσο αχούρι. Μόλις πριν δυο βδομάδες με συγκρίνανε με την Καλυμνιά γιαγιά, άρα μάλλον κάτι κάνω καλά ως οικοδέσποινα. Ούτε έχω αρρωστήσει από ελλείψεις στη διατροφή μου ή από κανέναν λοιμό όσα χρόνια μένω μόνη.
Λοιπόν δε βάζω ηλεκτρική, πάω να κάνω μπικίνι γιατί έχω επιβαρυμένο πρόγραμμα απόψε και αύριο.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστή απόφαση :)

Είμαι σίγουρη ότι ειναι καθαρό το σπιτι σου. Το πρόβλημα αρχίζει όταν μένεις με άντρα. Γιατί είναι όλοι τους ακατάστατοι, αδιαφοροι και γαϊδούρια!

mahler76 είπε...

παλιόγρια σαφρακιασμένη και μόνο η σκέψη να κάνεις μπικίνι μου την έριξε κανονικά.

Ανώνυμος είπε...

nomizo oti san ergenisa exei kaneis poli pio bebarimeno programma apo oti me oikogeneia(tha me deiroun tora oi mamades).katarxin den kathesai kai katholou spiti...ego pantos agapiti tanila....sixna pikna me pianoun skepseis gia na mazepso kai na noikokireuto, na ftiaxno spitika liker, toursia, elies, psomi, na ta taktopoiiso ola, alla autes oi skepseis diarkoun poli ligo....

An-Lu είπε...

Μα ειναι πολυ απλο! Κοιμασαι μεχρι το μεσημερι του Σαββάτου, μετα κανεις τη νοικουρο-γυμναστικη (καθε δευτερο Σαββατο, να εξηγουμαστε!) και εχεις την Κυριακη ΟΛΗ δικια σου!
υγ Ειχα τη φαεινη ιδεα να κανω τις κουρτινες αυτο το Σαββατο (κατεβασμα-πλυσιμο-ανεβασμα) και ακομα ποναω...παντου!!!!

manetarius είπε...

Κι εγώ αυτής της άποψης ήμουν μέχρι που παραλίγο να φυτρώσουν πατάτες στο σαλόνι... ε, του έριξα ένα γκαζόν και τώρα αντί να σκουπίζω, ποτίζω!

ladybug είπε...

Εγώ τη γυναίκα δεν την αλλάζω με τίποτα! Δε χρειάζεται να την πάρεις full time, και για λίγες ώρες μια χαρά θα έρθει και θα στα κάνει λαμπίκο!

sikia είπε...

Να προσέχεις όμως στην ηλικία σου με τις δουλειές, σκύβεις και είναι αμφίβολο αν ξαναισιώσει η μέση. Προσοχή πάνω απ'όλα, ξέρω ότι τσιγκουνεύεσαι να πληρώσεις γυναίκα να σου καθαρίσει, αλλά όπως προείπα εσείς της τρίτης ηλικίας πρέπει να δείχνετε προσοχή σε αυτά τα πράγματα!

Stefanos είπε...

Με ένα 50αρικάκι έρχεσαι να καθαρίσεις το δικό μου;; δεν έχει πολλή δουλειά, μην ανησυχείς.. Κουζίνα-μπάνιο είναι μια χαρά. Αλλά όλο το υπόλοιπο θέλει 3 μέρες ξεσκόνισμα και σφουγγάρισμα :p
Kαι μετά θα κεράσω και σπιτική μπύρα και αλλαντικά :p

Ανώνυμος είπε...

αυτη η ξινιλα κ η γκρινια που εχεις, επιδεινωνεται οταν κανεις μπικινι? Να μη τσουρομαδιεσαι γρια γυναικα, δε προκειται να το δει κανενας!
Φωτακος ο μαστορας

Tanila είπε...

Μάλερ δεν διαθέτεις και τίποτα για να πέσει. εκτός από την κοιλιά....

Αn-Lu είσαι τηλεπαθητική έτσι; Πως ξέρεις ότι ΑΥΤΟ ακριβώς κάνω; Το χειμώνα. Το καλοκαίρι όμως πάω κάθε Σάββατο στη θάλασσα....

Μανιταρού ντροπή σου, τι σόι μάνα είσαι εσύ! Τι παράδειγμα θα δώσεις στο παιδί σου;

ladybug όχι γυναίκα ποτέ ποτέ ποτέ. Έχω τους λόγους μου.

Συκιά, εσύ που είσαι στην 5η ηλικία, πες μου πως τα καταφέρνεις και είσαι συνέχεια στα 4. Στήθηκες μια φορά και δεν κατάφερες να ξανασηκωθείς;

Προφήτα μ' εγώ να έρθω και χωρίς 50ρικό, εσύ όμως μετά δε θα διαμαρτυρηθείς αν σου πετάξω όλα τα λέγκο και τα περιοδικά με τα στρουμφάκια.

Φωτάκο πες μου τι θες να μάθεις για το μπικίνι μου

Stefanos είπε...

Λέγκο και στρουμφάκια δεν υπάρχουν.
Αλλά άμα πειράξεις το τηλεσκόπιο και τον εξοπλισμό για τις μπύρες θα σε φάει μαύρο φίδι!

the elf at bay είπε...

Μια χαρά θα κάνεις. Προσωπικά έκανα σήμερα φασίνα και μου βγήκε ο πάτος. Γάμα τα.