Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Σπαστικά πράγματα

Αυτό το παπαροτηλέφωνο που έπαιρνες και μάθαινες τι ώρα είναι το κάνανε ένα που ποτέ δε το θυμάμαι, κι έτσι όταν μου πέφτει το κινητό στο δρόμο και διαλύεται, μετά, αφού το συναρμολογήσω, δε μπορώ να φτιάξω την ώρα. 14814 είναι. Το έχω γράψει παντού, σε όλα τα καρνέ, και στο σπίτι και στο γραφείο. Σε λίγο δε θα το θυμάμαι πια. Πάλι.

Που, έτσι και αποφασίσεις να πάρεις κάτι, μα αμάξι είναι μα ρολόι, και ζητήσεις συμβουλές από τους γνωστούς και φίλους θα μπλέξεις τα μπούτια σου. Διότι όλοι μα όλοι σου λένε τ’αντίθετα, ρε πούστη. Τέλοσπάντων, έχω, μετά μυρίων κόπων και βασάνων και τραβήγματος των κοτσίδων μου, καταλήξει ότι καλό είναι να πάρω ένα γιαπωνέζικο που δε χαλάει εύκολα, αλλά όχι τογιότα που έχει ακριβά ανταλλακτικά. Να έχει καλό κύκλο πόλης και όσο περισσότερα χρόνια εγγύηση και μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσα στα σέρβις. (την τελευταία φορά που πήρα, όλοι έναν χρόνο δίνανε εγγύηση). Όχι ρολόι ρε.

Τα γκρικλις. Τελεία. Αποφάσισα να διαγράφω όσα σχόλια δω από δω και μπρος σε γκλικλις, μετά από έναν μαλάκα ανώνυμο που έγραφε κάπου απανωτά σχόλια σε γκρικλις την ιστορία της ζωής του. Τουλάχιστον έτσι νομίζω, δε τα διάβασα. Μάθε ρε ζώο το alt+shift, εσύ ειδικά το κομπλεξικό 15χρονο που γράφεις για να βρίσεις (ΟΛΟΙ όσοι γράφουν γκρικλις είναι 15χρονα).

Ο/Η διπλανός/ή συνάδελφος. Που όποτε βαράει το τηλέφωνο δε μπορεί να το απαντήσει, είτε γιατί μιλάει από το κινητό στον/στην κολλητό/ή για γιατρούς/κηπουρούς/μωρά/ταξίδια/εστιατόρια, είτε γιατί τρώει ή βήχει και "δε μπορεί να μιλήσει", άρα πρέπει να τραβάς εσύ τη γραμμή. Συνέχεια όμως.

Να προσπαθείς να πάρεις να ευχηθείς σε κάποιον (γιορτή, γενέθλια, γέννησε η σκύλα του, γέννησε η γυναίκα του, γέννησε η μάνα του, κ.λ.π.) και να μην απαντάει. Και να ξαναπαίρνεις. Και πάλι να μην απαντάει. Και να μη σε παίρνει πίσω. Έχουνε ψυχρανθεί σόγια ολόκληρα για κάτι τέτοια.

48 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Μάη μήνα και να βρέχει

Stefanos είπε...

Ειδικά για τα γκρίκλις έχω κάνει επικούς καβγάδες...

Tanila είπε...

Ελένα Μπαμπούσκα kai πότε περιμένεις βροχή, τον Αύγουστο; Ότι καλύτερο μια μπόρα, να σου πλύνει και τ'αμάξι.

Εσταρινάκη, δε με αφορά το θέμα, αρνούμαι να τα διαβάσω, ξέρω ότι πρέπει να είσαι αμόρφωτος που δεν έχει βγάλει ακόμα το σχολείο και δε ξέρει να γράψει ελληνικά, και για να το κρύψει γράφει γκρικλις. Συνήθως 15χρονα. Δε μ'ενδιαφέρουν και πολύ οι απόψεις τους.

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Tanila δε μιλάμε για μπόρα, μιλάμε για βροχή τις τελευταίες 10 μέρες

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Έχω την εντύπωση ότι το τελευταίο με τις ευχές ήταν η αφορμή για να γράψεις το ποστ αυτό. Πήρες κάπου να ευχηθείς και δεν απαντούσαν;

dsquared είπε...

Να παρεις το Peugeot 1007, σε πρασινα, πολυ ωραιο.
Στο δικο μου computer δεν πιανει το alt+shift...
din

snikolas είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί τραβάτε ζόρι με τα γκρικλις αλλά τι να κάνουμε. Πολλά είναι αυτά που δεν καταλαβαίνω τελευταία οπότε...

Εγώ πάλι ψηφίζω toyota. 1 Yaris που είχα κάποτε ήταν super.

Pastaflora είπε...

Να πάρετε Γιάρις (ο οικογενειακός μας κουβάς). Μικρό, οικονομικό, δεν βγάζει βλάβες. Το μόνο αρνητικό οι μικροί αποθηκευτικοί χώροι (πρόμπλεμ για μας τώρα με τα σάτζαλα-μάτζαλα του μπεμπίτο, αλλα θα βάλουμε ελληνοπρεπή σχάρα)
Οσο για τα γκρίνγκλις είναι πάρα πολύ μπλιαχ κι όσοι τα χρησιμοποιούν θα έπρεπε να καταδικάζονται σε υποχρεωτική 12ωρη καθημερινή παρακολούθηση του καναλιού της Βούλης για 3 μήνες.

patsiouri είπε...

Σιτροέν σάξο, δέκα χρόνια still alive!!!!

Από τα καινούρια αν θες να συνδυάσεις φτηνό και σχετικά καλό και να μην καίει τον κώλο του, όλοι οι γνωστοί μου σκίζονται για το άουρις.
Εγώ ντεν ξέρω, ντεν οδηγώ!

Unknown είπε...

Μανουλα μου,παρε οποιο σ'αρεσει εσενα.Αν ρωτησεις 10 ατομα θα παρεις 22 γνωμες καμια ομως αντικειμενικη και με λογικη,ολα καλα ειναι πλεον...
Εχω αμαξι εγω και ξερω...

stella είπε...

τανιλα μια που εισαι κοντη παρε καλυτερα μια μηχανη γουρουνα!

ασχετο αυτος ο snikolas ειναι καλο τεμαχιο?

.υ.γ τανιλοκουλακι μου εχεις σκεφτει οταν εχεις νευρακια να βαλεις το χερι στην μπριζα?

Tanila είπε...

Aαααακριβώς αυτό εννοώ!
Μια φίλη μου που έτρεχε και σε κάτι ράλια υποστηρίζει ή το Aygo ή το ουτζούκι Swift και ο μηχανικός μου το Χιουντάι το Getz ή το Nissan Micra και ποτέ γαλλικά γιατί βγάζουν προβλήματα. Δε γαμιέστε που με παιδεύετε γριά γυναίκα.

Στελλα είμαι ανισσόροπη σε 2 ρόδες, ούτε ποδήλατο δε ξέρω.
Και αυτός ο Σνικόλας, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δες τον μόνη σου, στα μέρη σου τον εκθέτουμε.

Μόνο που αρχίζει να με ανησυχεί: ρε Νίκο ΕΣΥ δε ψήφιζες Χιουντάι getz;;;; Τι ποιείς τη νήσσαν τώρα και μιλάς για Τογιότα Yaris; Είσαι αντιφατικός.

Και μην ακούω αηδίες για σχάρες. Κάτι τέτοια έκανε ο γέρος μου στη δεκαετία του '70!

Tanila είπε...

Kai μην προσπαθείτε να με μπερδέψετε, ξέρω πολύ καλά τι θέλω, μόνο που δε το βρίσκω:

ένα αμάξι πόλης με φθηνά ανταλλακτικά, που να μη βγάζει προβλήματα, με μικρό κυκλο πόλης, που να βγαίνει με ζάντες και όχι τάσια, με πολλά χρόνια εγγύηση και μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσα στα απαιτούμενα σέρβις, όχι πάνω από 1,2,σχετικά φθηνό (όχι πάνω από 12.000), με αυτονομία (45άρι ρεζερβουάρ),μικρό (δηλαδή κοντό σε μήκος) για να παρκάρεται, τουλάχιστον τετραθέσιο, με άνετο πορτμπαγκάζ.

Δηλαδή ένα αμάξι που το εσωτερικό του θα βρίσκεται σε διαφορετικές διαστάσεις από το εξωτερικό του.

Κατά προτίμηση ροζ ή πράσινο του μπιζελιού, αλλά δεκτό και το κίτρινο του ταρίφα.

ethanandthecity είπε...

Μαρή χτύπα ματίζ. Οδηγούσα για χρόνια ένα και δεν απογοητεύτηκα ποτέ. Μικρό, καίει ελάχιστα (γεμίζει με 25 ευρώ), παρκάρεται με ευκολία, τετραθέσιο και το κυριότερο, στοιχίζει το 1/2 του budget σου (με 6μιση χιλιάρικα αγοράζεις καινούριο). Και άσε τα νισσάν και χισσάν, μετά από μια πενταετία στο δρόμο δεν κάνουν ούτε για παλιοσίδερα

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Πάρε ποδήλατο, αυτό με τις 3 ρόδες να το φτάνεις κιόλας, απαπαπα, νεύρα πάλι

Tanila είπε...

1. Eίναι γαλλική η σεβι και ολοι λένε οτι βγάζουν πολλά.
2. Από το σάητ δε φαίνεται να έχει πορτμπαγκάζ. Έχει; Ή σαν το Άιγκο που χωράει έναν χαρτοφύλακα; Λογικά, αφού είναι κατηγορία μίνι (μέχρι 1000 κυβικά) το μπούλο.
3. Δε λέει πουθενά ότι βγαίνει με ζάντες αλουμινίου.
4. Τα 6.500 δεν παίζουν. Ξεκινάει από 7.830 και αν θες αυτονόητα πράματα, όπως πισω υαλοκαθαριστήρα ή κεντρικό κλείδωμα (έλεος!)θες πάνω από 9.000. Και 796 κυβικά είναι πάρα πολύ λίγα. Θέλω οποσδήποτε το χιλιάρι και λίγο μου πέφτει.

Stefanos είπε...

Εγω έχω το Pluriel. Έχει 107 χιλιάδες χιλιόμετρα, του χω κάνει μπορεί και τα μισά σέρβις, και το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι τρίζουν τα καθίσματα..

Tanila είπε...

Kai στα 150 χιλιάδες;
πυκνιιιοι καπνιιιιοι
Εγώ τα κρατάω τ'αμάξια μου πάνω από δεκαετία...

Tanila είπε...

1.400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ;
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ;
δε διαβάζεις τι γράφω ε;

Ανώνυμος είπε...

Θα δώσω και γω την πολύτιμη συμβουλή μου επειδή είμαι στη ίδια φάση.Και ναι έχεις δίκιο, κάθε ένας και άποψη. Και γω αυτό κάνω τώρα αλλά εγώ τα ξέρω όλα:).
Κοίτα το mitsubishi colt.Είναι πάνω κάτω στην τιμή που λες, έχει τεράστιους εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το εξωτερικό του (αυτό το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι) και καίει απ'ότι μου είπαν πολλοί τα λιγότερα στην κατηγορία του. Συγκεκριμένα μου είπαν ότι είναι εντυπωσιακά μικρή η κατανάλωσή του.

OnSales

Tanila είπε...

Να σου πω... είσαι σίγουρος;
Το 1,1 δίνει 7 κύκλο πόλης που δεν είναι καθόλου λίγο όταν το Aygo που είναι κατά τι μικρότερο (1,0) δίνει μόλις 4,5.
Θα το κοιτάξω πάντως.
Εγώ προσανατολιζόμουν να κοιτάξω Σουντζούκι σουίφτ (δε ξέρω τιμές και μέγεθος πορτμπαγκάζ) και Χιουντάι - Γκετζ και i20, αλλά θα το συμπεριλάβω και τούτο.


Ιιιιιι έχει και ποτηροθήκες γιούπι!
Το θέμα είναι να χωράει πτώμα στο πορτμπαγκάζ...

maria είπε...

τι σχέση έχει η κοκκινοσκουφίτσα με σένα κυρία μου?.. μικρός που είναι ο κόσμος τελικά.. και με συγχωρείς για τα γκρικλις μου αλλά ψιλοβαριέμαι να πατήσω αυτό το αλτ εν σιφτ.. και δεν ειμαι 15χρονο :Ρ
σε λίγο θα έρθουν και τα αυτοκινητάκια που καίνε νερό. βέβαια. μόνο ξύδι για τα άλατα θα προσθέτεις και τελείωσες.
καλως σε βρήκα! κομψό το μπλογκ σου!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με την κατανάλωση το έχω ακούσει από άλλους που έχουν ταξιδέψει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οπότε δεν παίρνω όρκο. Προσωπικά πιστεύω ότι τα toyota είναι μακράν καλύτερα από όλες τις απόψεις αλλά είναι πιο ακριβά. To swift είναι λίγο ξέφτιλο...
Και ναι χωράει πτώμα και τα φτυάρια για να το θάψεις και ένα κάρο παγοκύστες για να το κρατάνε φρέσκο. Πέφτουν και τα καθίσματα και του βάζεις και παρέα.

OnSales

natasha hassiotis είπε...

na pareis mia Morgan. na anavathmisteis xryso mou.

Tanila είπε...

Τι λε ρε το σουιφτ ξέφτιλο; Θα σου πω τπτ για τη θειά σου.

Η Μιτσουμπίσι τελικά έχει ένα σοβαρό ντεφό, είναι μονοπώλιο του Σαρακάκη. Παναπεί περιορισμένο δίκτυο. χμ χμ χμ

Δε θέλω ν'αναβαθμιστώ μαρή λωλότα. Κι εσύ καημένη που το 'ριξες στις τζάγκουαρ που κατέληξες; Στο παραδιπλανό δωμάτιο της Θώδη μαζί με το Μάλερ...

natasha hassiotis είπε...

με έφερε ο σωφέρ να κάνω μια αγαθοεργία, και με χαρά διαπίστωσα ότι τόσο η Έφη όσο και εσύ πάτε καλύτερα. μπράβο στο Ε.Σ.Υ. συνεχείστε και θα ξαναπεράσω να σας δω. θα φέρω και κουλουράκια. να πίνετε τα φάρμακά σας.

Tanila είπε...

Καημένη έτσι σου είπανε; ότι σε φέρανε για μια βόλτα; Κι εσύ τους πιστεύεις ακόμα; 4 χρόνια τώρα; Καλά, το άσπρο outfit με μανίκια στην πλάτη που φοράς δε σε ανησυχεί;

natasha hassiotis είπε...

το ξέρεις το outfit ε; τελοσπάντων, στο πλαίσιο επανένταξης των ασθενών, μας είπαν να μη σας κάνουμε να αισθάνεστε ένα μάτσο χάλια, και εγώ το δοκίμασα για να νιώσω τον πόνο των ασθενών. να παίρνεις τα φάρμακα, γιατί σε βλέπω να μένεις καιρό ακόμα μέσα, και γριά γυναίκα, δε θα προλάβεις να χαρείς και την ανάγκη του άρρενος...

Tanila είπε...

Nai, αλλά δε σου φαίνονται πολλά 4 χρόνια για να νιώσεις τον πόνο των ασθενών;
Όσο για τον άρρεν, άμα και όταν βρεθώ στην ανάγκη, έχω εσένα.

natasha hassiotis είπε...

εγώ είμαι αγαθοεργός ψυχή, χαρά μου να βλέπω κάτι σαν και του λόγου σου έγκλειστους.
χαχαχαχαχαχα εγώ άντρας...!!! με είδες στις απόλυτες αναρτήσεις του απόλυτου μπλογκ μου τι απόλυτη θεά είμαι; (με είδες, κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες και τα απόλυτα δρομοκαίτεια.)

Tanila είπε...

Τι; Και τα μούσια τι τα έχεις; Μπερδεύεται ο κόσμος...
Πάτα καμιά ξούρα

natasha hassiotis είπε...

κάτσε να σε πιάσω στα απόλυτα χέρια μου, και θα σου πω εγώ τι θα πει ξούρα...αλλά τι σε ξεσυνερίζομαι; με τόση πρεσβυωπία σαν το Δήμο Σταρένιο, πώς να δεις την απόλυτη θεά; σε τύφλωσε κι η (απόλυτη) λάμψη...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

nissan micra με κλειστά τα μάτια!

tsaousa είπε...

Αχ κι εγώ είμαι να παίρνω καινούργιο αυτοκίνητο και δεν ξέρω τι σκατά να πάρω.
Εξαιρούνται πάντως τα κουβαδάκια, δεν μπαίνω σε κουβαδάκι, θέλω κάτι σε α-κουβαδάκι και όχι πανακριβάκι.

prozak είπε...

πάρτε μια μηχανή να βρείτε την υγειά σας...!!!

Tanila είπε...

Έχω μια Nikkon που κάνει και ζουμ

dimitris είπε...

Συμφωνώ απόλυτα για τα γκρικλις, πολύ κουλά. Επίσης οι τηλεφωνικές γραμμές "εξυπηρέτησης" πελατών σε αεροπορικές εταιρείες, τράπεζες κλπ. Η μαγνητοφωνημένη φωνή- κονσέρβα δε σταματά να σε ευγνωμονεί αιώνια που τους κάλεσες, αλλά η ατέλειωτη αναμονή στο ακουστικό και η ανταπόκριση όταν (και αν) κάποιος τύχει σηκώσει το ρημαδιασμένο το τηλέφωνο σου δείχνουν πόσο χεσμένο/η σ έχουν τελικά.

Babouras είπε...

Αγάπα τον διπλανό σου με τα ελλατώματα (ή ελαττώματα ή ελατωμμάτα;) του.

prozak είπε...

η nikkon δεν καλύπτει τις ανάγκες σου... πουλατης, τσόνταρε άλλα 3.000€ και πάρε ένα αυτοματάκι...

Θεία Λένα είπε...

TOYOTA και πάλι TOYOTA, δεν σπάει δεν χαλάει, έχει και πολύ καλό σέρβις. 24 χρόνια είχαμε το άλλο και πέρα απο την αλλαγή ελαστικών κάθε 4 χρόνια περίπου, μόνο το ψυγείο χρειάστηκε ν' αλλάξουμε 1 φορά πρόπερσι..τι στο καλό! Το σουλούπι των αυτοκινήτων κακό,τα μικρά κουβάδες, τα μεγάλα μπαούλα. Ο γιός μου που πήρε ένα βόλβο πρίν 6 χρόνια, τον έχου γμσ στο σέρβις, πρωτα ήταν ο Σαρακα(λά)κης με απαίσια συμπεριφορά, τώρα ο κοντέλλης ΄τρείς λαλούν και δύο γελάνε. Στην Ελλάδα πρώτα κυττάμε το σέρβις και μετά την ομορφιά.

Tanila είπε...

Ρε θεια Λένα, δε μου χαρίζεις δώρο ένα μουλάρι;

Ανώνυμος είπε...

Να πάρεις Suzuki Alto. Είχαμε νοικιάσει σε κάτι διακοπές & ήταν θηρίο... επίσης γέμιζε με 10 ευρώ.
Αλλά το καλύτερο όλων είναι ότι μπορείς να αλλάξεις το όνομα πίσω και να γράψεις Sutzuki!
Πιστεύω και μόνο γι'αυτό αξίζει!

Tanila είπε...

Ε θα παρω τογιότα αυγό να μάθεις

Ανώνυμος είπε...

και φυσικα έχεις δίκιο σε όλα.
Οπως παντα.
αυτο δε με τα τηλεφωνα και τα σογια.....
ω να γαμησω! ασε!
και τα γκρικλις
μεγαλος καημος με το μακαριτη το θειο σου
πουτανα τα νευρα μου καθε φορα στον msn.

Θεία Λένα είπε...

Αν είχα κανένα μουλαράκι, να σου έδινα..βλέπεις όμως εκπολιτίσθηκα θέλοντας και μή..Τώρα μάλιστα που είμαι καλύτερα έχουν ξαμολυθεί οι αρσενικοί της οικογένειας να πάρουμε νεά γραμμάτια..συγνώμη αυτοκίνητο ήθελα να πώ!
Ολο σε εκθέσεις πάνε, κυττάνε, καταγράφουν τα κριτήρια και τα"μας μίλησε καλά ο υπάλληλος, μας πρόσφερε καφέ/κάθισμα, ήταν όμορφη η πωλήτρια είχε ωραίο κώλ../νύχι/ άρα να τους εχουμε στα υπόψη" κλπ πολύ σοβαρά κριτήρια επιλογής τετράτροχου..τελικά στο ΤΟΥΟΤΑ θα καταλήξουν, το ξέρω

Τουρνέ στα νησιά είπε...

κοπελιά από 10 άτομα θα ακούσεις 11 γνώμες για το θέμα αυτοκίνητό γιατί ο καθένας έχει και διαφορετικές απαιτήσεις (εγώ π.χ είμαι τρελός με τα Πεζώ).
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ένα top 5 από αυτοκίνητα που ικανοποιούν τις ανάγκες σου και να πας να τους κάνεις test drive (αν δεν το οδηγήσεις το αμαξάκι δεν καταλαβαίνεις αν σου κάνει ή όχι).

Υ.γ κοίτα το Mazda 2 και το Fabia δεν χάνεις και τίποτα.
Α! και το 206( Πεζώ να μη ξεχνιόμαστε) πρέπει να έχει καλή προσφορά γιατί έχει βγει ο αντικαταστάτης του το 207

Ανώνυμος είπε...

HONDA JAZZ, γιαπωνεζικο, αξιοπιστο, χωροι τεραστιοι, θυρα USB, χρωματα πολλα, το 1.2 με 90 ιππους, περιπου στην τιμη που το θες.
Πω πω, ουτε αντιπροσωπος της Honda να ημουν.

Alex_Sabbath είπε...

Geia sas
eimai 15 xronwn (gennithis 1994) kai grafw se greeklish
se ena xrono tha ta ksanapoume sta elliniklish