Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Ωωωωωωχχχχχχ.....

Αυτός είναι ο ήχος που βγάζω όποτε σηκώνομαι να πάρω αυτά που τυπώνω από τον εκτυπωτή. Ο εκτυπωτής βρίσκεται ακριβώς εξίμιση βήματα μακριά.
Βαριέμαι
Μου’ρχεται να σταματήσω ν’αναπνέω επειδή βαριέμαι.
Νιώθω ένα πλάκωμα στο στήθος
Δεν κουνιέται φύλλο.
Ούτε τηλέφωνο βαράει.
Ούτε οι φίλες μου (που γύρισαν στις δουλειές τους) απαντάνε στο τηλέφωνο (της δουλειάς).
Θα βαριούνται.
Μπορεί και να ψόφησαν.
Αλλά όχι, δεν είμαι το ακίνητο μενίρ που όλοι βλέπουν.
Ο λαμπρός εγκέφαλος από μέσα σπιθίζει και δουλεύει με φρενήρεις ρυθμούς.
Παίρνει σημαντικές αποφάσεις για τον κόσμο και το άτομο.
1. Θα φοράω μόνο φούστες και σαγιονάρες μέχρι να χειμωνιάσει. Τέρμα τα τακούνια. Σαγιονάρα τάιμ.
2. Θα περιποιούμαι πιο πολύ τα μαλλιά μου. Ήδη ξεκίνησα με ένα καλό κούρεμα. Θα είμαι η γυναίκα με το ατημέλητα τέλειο μαλλί.
3. Θα σταματήσω να βρίζω. Τουλάχιστον τόσο πολύ. Οπωσδήποτε συγκεκριμένα …χμμμ…άτομα…. Θα γίνω ένας γλυκός και υπομονετικός άγγελος.
4. Θα κλείνω τα τζάμια κι ας πάω από τη νόσο των λεγεωνάριων. Δεν είναι δυνατόν να στήνει αυτί η (γρια και άρρωστη) γειτόνισσα και μετά να σε παίρνει τηλέφωνο για να σχολιάσει αυτά που λές μες στο σπίτι σου και να το σκέφτεσαι να τη βρίσεις μη μείνει στον τόπο και το έχεις και βάρος.
Χριστέ μου, πεινάω και βαριέμαι να σηκωθώ.
Ποιος θα έρθει μέχρι εδώ να τον στείλω να μου πάρει να φάω;

16 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Θα γίνεις γλυκός και υπομονετικός άγγελος??? Ποιά εσύ???

Ε!!! Αυτό θέλω να το δω!!!!

To εφτάρι είπε...

Προτιμώ "πικρό και ανυπόμονο troll".
(delivery δεν παίζει εκεί κοντά;)
Καλημέρα.

kanataki είπε...

όταν τον βρεις και έρθει στείλε τον κι από δω
υγ υπόσχομαι να τον βρίσω για λογαριασμό σου επειδή βαριέσαι, ή αποφάσισες να γίνεις καλός άνθρωπος, ή επειδή έρχεται η δευτέρη παρουσία ή whatever

patsiouri είπε...

"Θα γίνω ένας γλυκός και υπομονετικός άγγελος."

Υeah...κι'εγώ θα προσευχηθώ για σένα σε τέσσερις ωρίτσες που θα σκάσω εσπερινό...

ethanandthecity είπε...

3. Θα σταματήσω να βρίζω. Τουλάχιστον τόσο πολύ. Οπωσδήποτε συγκεκριμένα …χμμμ…άτομα…. Θα γίνω ένας γλυκός και υπομονετικός άγγελος.


Ναι οκ κι εγώ θα αντικαταστήσω τα συνηθισμένα μου ποστ γεμάτα άτριχους με δοκίμια της Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ

lena_zip είπε...

Μου αρέσει που σκέφτεσαι πάντως. Και κυρίως αυτά που σκέφτεσαι! Αν δεν τα σκεφτείς όταν βαριέσαι πότε θα το κάνεις;!

"ζαχαρούλα.." είπε...

βάριεσαι και σκέφτεσαι???????

καλησπέρα!

BLUEPRINTS είπε...

ακόμη πιο γλυκιά; μα θα πάθεις ζάχαρο...
για πες παραγγελία: γράφω

dr.SeenG είπε...

Θα σταματήσεις να βρίζεις; Και γαμώ! :P
Λοιπόν... πες από δω τι θέλεις, γιατί θα πάω για κρέπες. Θέλεις καναδυό με σοκολάτα;

Tanila είπε...

Eίπα θα σταματήσω να βρίζω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ. Οι υπόλοιποι τον πούλο. Μάθετε να διαβάζετε επιτέλους αμόρφωτα βόδια.

Όσοι σπεύσατε για παραγγελίες, αργήσατε λίγο. Να είστε στην ώρα σας, εργάσιμες μέρες και ώρες. Όχι γλυκά παρακαλώ. Καλύτερα κανά κοκορετσάκι.

Πατσιούρη, θα μου φέρεις αρτο έτσι;

Κύριε εφτάρι, δε θα τα πάμε καλά διότι εγώ είμαι οχτάρι. Και δεν εννοούσα ντιλιβερι, εννοούσα κάποιον να πάει στο κυλικείο γιατί τα δικά μου πόδια είχανε σαπίσει.

mahler76 είπε...

το 3 αποκλείεται να το κάνεις.
Να έρθω εγώ να σου πάρω να φάω?

YO!Reeka's είπε...

σε παίρνει τηλέφωνο η γειτόνισσα να σχολιάσετε όσα είπες;!! wowowow!!! πολύ προχωρημένες τις βρίσκω. εμένα οι παλιές γειτόνισσές μου απλά παρακολουθούσαν τα πάντα και σχολίαζαν μεταξύ τους

Ανώνυμος είπε...

Ευκαιρία για δίαιτα σανιδοκώλα χωριάτα..!! Νο οφενς... :-Ρ

Tanila είπε...

Ase ρε Γιωρίκα, πραγματικά αν δεν ήταν γρια και πολύ άρρωστη θα είχε δει το χριστό φαντάρο και το δεσπότη παναγιώτη!
Με το ζόρι κρατήθηκα.
Μαλερ, όλο μόνος σου θα το φας. :-(

Ανώνυμος είπε...

Μαρή, αν υποψιαστώ ότι θα σταματήσεις να με βρίζεις...

χωρίζουμε..!!!!

Kwlogria είπε...

Εγώ!