Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

θητεία

Μαθαίνω ότι η στρατιωτική θητεία αυξάνεται. Από 9 μήνες που είναι τώρα θα πάει στους 36.
Επιτέλους, διότι είχαμε καταντήσει αηδία πια, πιο δύσκολη θητεία έκαναν μερικές εγκυμονούσες (ειδικά αν σου καθυστερήσει να σου βγει), παρά μερικοί φαντάροι.
Χώρια που δε τους φτιάχνουν πια τους φαντάρους όπως παλιά. Κάποτε κάνανε θητεία 2 χρόνια ή Κύπρο, τώρα μου θένε και μασαζ για να ξεπιάνονται οι κουραμπιέδες. Και μη μιλήσει κανείς σας, 2 θητείες έχω κάνει! Από τις παλιές. Παλιολουμπίνες
Επίσης ανακουφίζομαι που ο χάι δήμος που είμαι δημότης θα παραμείνει ανέγγιχτος από τον Καποδίστρια και δε συνενώνεται με κάτι γειτονικές μπασκλασαρίες. Αντε που θα γίνει στο τέλος Εκάλη κι η Ερυθραία! Έξω οι γύφτοι απ’την παράγκα! Δε θα μπουν οι βρωμεροί και άπλυτοι Ελληνικιώτες στην ιερή κι αμόλυντη Γλυφάδα! Πίσω Διστομιώτες γιατί θα πιάσουν σανίδα βρεμμένη οι Αραχωβιώτες και θα γενεί το Κούγκι!
Τελικά είναι αρκετά εύκολο να παραβαίνεις το νόμο. Αρκεί να είσαι ψύχραιμος και να εκτιμά σωστά ανθρώπους και καταστάσεις. Και κυρίως να μην πανικοβάλλεσαι. Ψυχραιμία και καθαρή σκέψη.

8 σχόλια:

next_day είπε...

Ψυχραιμία????
Καθαρή σκέψη????
Τί ακριβώς σημαίνουν??
Μμμμ... μάλλον κάπου το χάσαμε το τόπι!

Tanila είπε...

Τι να πω κι εγώ που μόλις μου ζητήθηκε να πω αν τα στρας στο καινούριο μου peep toe είναι κολλητά ή καρφωμένα....

lazinio είπε...

έλα λούκι λουκ εδώ. παραβαίνεις το νόμο;;

Tanila είπε...

ναι αμέ. χτες σκοτωσα 3 γριες

prozak είπε...

καλα βρε άχρηστη γριά... αφού τλκ δεν απάντησες, τι το θέτεις ως παράπονο...?!?!?!?!?

prozak είπε...

και γιατί βλέπουμε το φωτιστικό σου...?!?!?!?!?

Tanila είπε...

για να μη δείτε τη δερμάτινη μπερζέρα μου

Ανώνυμος είπε...

ουτε και εσύ θα δεις ταινία στην τι εφ τι ελ σι ντι μας.... Έτσι για να μάθεις...

και θα πω και του μικρού να σου την κατουρήσει την μπερζερα σου...