Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Σε παιχνίδι να βρισκόμαστε....

Μιας και ο Βασίλης Τσιλιβίκας (http://billzk.blogspot.com/) θέλει να με βάλει να παίξουμε, πήρα ένα βιβλίο από αυτά που έχω στο καινούριο σπίτι και το άνοιξα στη σελίδα 123. Βρήκα την την εκτη, εβδομη και ογδοη προταση και τις αντιγράφω.
"Έξυπνος είναι" σκέφτηκε ο Ιβάν. "Πρέπει να το παραδεχτούμε ότι ακόμα κι ανάμεσα στους διανοούμενους βρίσκονται, σπάνια βέβαια, έξυπνοι άνθρωποι δε μπορούμε να το αρνηθούμε". Και απάντησε: "Με καταλάβατε απόλυτα. "
Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι είναι πάρα πάρα πολύ δύσκολο να βρείτε ΠΟΙΟ βιβλίο είναι.
Είναι ξένου συγγραφέα, μυθιστόρημα και μιλάει για το διάβολο με χιούμορ,. Γι'αυτό θα μπορούσα να πω ότι είναι και λίγο φαντασίας.
Αμα το βρείτε, να κανονίσουμε να βγούμε και να έρθω ντυμένη Κοκκινοσκουφίτσα!
Αυτά. Επειδή έιμαι σε νετ καφέ πρέπει να την κάνω γρήγορα, γιατί έχω αφήσει το πλυντήριο σπίτι να δουλεύει.
Πρόσκληση θα ήθελα να κάνω στους 2 έρωτες, τη χοντρή τριχωτή κολοκύθα και το το ΛεΛούδι - Λεξλούθορ. Αλλά σίγά μη μου απαντήσουν. Με έχουν χεσμένη. Γι'αυτό κάνω και στον Φάητ και στο παπεί (http://mrfortunescrypt.blogspot.com/)

8 σχόλια:

mahler76 είπε...

Δηλαδη αυτό σημαίνει πως θα παίξεις και στο δικό μου παιχνίδι????

Υ.Γ: Να ντυθώ κακός λύκος, και να βρούμε κι ένα ξυλοκόπο να ερθεί να δέσει??? Αλήθεια τη γραία ποιός θα την κάνει.

Tanila είπε...

Mμμμμ οχι. Σου απάντησα στο προηγούμενο κείμενο γιατι. Προς το παρόν ψάχνω ένα καλαθάκι, αυτό μου λείπει από τη στολή.

Οι συνταγές της μαμάς μου είπε...

Ο μετρ και η Μαργαρίτα?

Dr_MAD είπε...

Καλή εβδομάδα :-P

(είδες τι κάνω για να μην κανεις μηνυση)

Tanila είπε...

IIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Tanila είπε...

Λοιπόν, εσύ με τις συνταγές της μαμάς, κερδίζεις μια βραδιά με την κοκκινοσκουφίτσα.

Οι συνταγές της μαμάς μου είπε...

Τι να την κάνω την κοκκινοσκουφίτσα καλέ; Να ήταν ο κακός ο λύκος κάτι θα γινότανε.

Tanila είπε...

A, εγώ κοκκινοσκουφίτσα είμαι!