Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Εάν εξαφανισθώ από προσώπου γης

http://www.agrotismonos.gr/index.asp?a_id=715

- Να στείλεις μειλ με τη φωτο σου...!!!!!! Πλάκα θα έχει...
- Γιατί θα έχει πλάκα; Δε θέλω να κοροϊδέψω έναν μοναχικό άνθρωπο που είναι και αγρότης. Να στείλεις εσύ.
- Καλά, θα στείλω εγώ φωτο σου και θα γράψω το κείμενο, με υπογραφή δική σου.
- Ρε απατεώνισσα της αγνής αγροτικής ψυχής. δε ντρέπεσαι να κοροϊδέψεις έναν μοναχικό άνθρωπο στην πιο ευάλωτη στιγμή του, πάνω που εκθέτει τη μοναξιά του στο αδηφάγο κοινό, σε κουτσομπόληδες που θα τον κοροϊδέψουν ως αποτυχημένο;
- Δε ντρέπομαι καθόλου...!!!! ας πρόσεχε να μην εξέθετε την αγνή αγροτική ψυχή του σε κοινή θέα...!!!!!
- Δε καταλαβαίνω γιατί τόση εμμονή με τον Λάκωνα. Και ο Θεσπρωτός Μιχάλης μια χαρά είναι.
- 1ον δεν είναι απλά Λάκωνας, είναι μανιάτης...!!!!!!!!!!!!!
2ον μπορώ να γράψω πιο εύκολα σε ένα μανιάτη γιατί ξέρω τη ψυχολογία τους, παρά σε έναν θεσπρωτό....
3ον ο Μιχάλης, επειδή εγώ είδα την εκπομπή ενώ εσύ όχι, είναι κάγκουρας, με μαλλί χαίτη μπλιαχ..!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------
Επειδή πιθανόν αυτό να είναι και το τελευταίο μου ποστ (δεν ηξεύρω εάν έχουν σύνδεση ιντερνέτ 70 χλ. από τη Σπάρτη) αφήνω και την τελευταία μου θέληση και διαθήκη:

Ευχαριστώ τη Μαρίνα που ισχυρίζεται ότι έχω αξιαγάπητο μπλογκ και περνάω τη σκυτάλη στον
1) Νανάκο (επειδή έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ την έκφραση «μωρή σουμπρέτα»)
2) Πρόβατο (επειδή είμαι το πρόστυχο κορίτσι του)
3) Κον Φλάτζα για το πνεύμα του
4) Στον τρελογιατρό mad επειδή με μποθεί
5) Στον Ήθαν για τους διαλόγους αλά Τασώ Καβαδία με τον Τζίζους
6) Στον Γιωρίκα επειδή είμαι πολύ καινούρια στο μπλόγκιν και «έχασα» τον Gelial
7) Στη θεία Λένα γιατί τρελαίνομαι για ιστορίες πολυκατοικίας με διαχειριστές και στρινγκ
8) Στη Ζωή και τον Λεξλούθορα απλά και μόνο επειδή αν τους διαβάσατε ποτέ δε χρειάζεται να εξηγώ, κι ας μη γράφουν πια
9) Στην Τσαούσα γιατί είναι ma semblable, ma soeur
10) Στην κόρη του κατασκόπου γιατί γράφει καλύτερα από τον πατέρα της
11) Στον παιχνιδοποιό επειδή είμαι sucker για καλές ιστορίες τρόμου
12) Στον Σπηλιά επειδή μου έχει φύγει το καφάσι από τη γλαφυρότητα και την ενημέρωση
13) Στον Φαητμπακ επειδή είναι παράφρων. Ακόμα.
14) Στη συκιά για να τη γλυκάνω για το πικρό πσομ(λ)ί της ξενιτιάς
Τι, δεν είναι 15; Ξαναμετρήστε αμόρφωτοι.
Τι, δεν έβαλα λινκ; Να πάτε στα λινκς μου, όλοι (εκτός από την κόρη του spy) υφίστανται παλιοτεμπέλικα ζαγάρια.

Πάντως, όχι τόσο για τα μπλογκς τους, όσο για τα σχόλιά τους, άρα εκτός παιχνιδιού, όσο κι επειδή στην πραγματικότητα σας γράφουμε από το ίδιο δωμάτιο σ’ένα γηροκομείο, από διπλανά λαπτοπ, και για να τους καλοπιάσω να μη μου κλέβουν τα χάπια και το φαγητό:
Στον Μάλερ και τη highvoltagepress.

9 σχόλια:

prozak είπε...

Nα υποθέσω ότι αφού δεν είμαι στους 15, ούτε ανήκω στη γενιά του γηροκομείου, ότι εμένα θα με πάρεις μαζί σου στη Μάνη...??

mahler76 είπε...

θα ρθω και θα βαρεσω με την μαγκούρα. Γιατί μαρή δεν ήρθες Bios χτές βράδυ που πήγαμε για τίλιο με τα κορίτσια?

Υ.Γ: Κι εγώ Μανιάτης είμαι μαρή άντρακλας βαρβάτος που θες να πάς να γίνεις βλάχα να αρμέγεις γίδια και να μαζεύεις ελιές.

tsaousa είπε...

Αγάπη μου αν είναι να ξενιτευτείς για κάνα μπρουτάλ άγρότη, δεν την θέλω την τιμή που μου κάνεις!
Εδώ να κάτσεις έχει καλά παιδιά με μια πού...να!

Πώς θα αρμέξεις την αγελάδα με το δαχτυλίδι στον αντίχειρα;
Πώς θα κουρέψεις το πρόβατο με τα γυαλιά ηλίου;
Τι θα λέτε με τον αγρότη στις σιωπές σας; (έγραψα πάλι)

Χα;

Και γιατί σου έβαλαν επισήμανση στο μπλογκ;;;;;;

natasha hassiotis είπε...

μαρή φεύγεις; θα σε σταματήσουνε στην έξοδο μαρή που είδες το "τελευταία έξοδος Ρίτα Χέιγουορθ" και νόμισες ότι το φτιάξανε για σένα...! έχει φρουρούς το δρομοκαϊτειο, πώς θα βγεις; άειντε πάρε ένα απ' τα πορτοκαλιά τα χάπια, και δε θα θυμάσαι τίποτα όταν ξυπνήσεις -γελοία!
κι επειδή εγώ είμαι κλαψού στους αποχαιρετισμούς -με φίλους όχι με άντρες, χέστηκα!- δε φαντάζομαι να το εννοείς...τι πας να κάνεις στη Σπάρτη;;;! διακοπές; μαρή γεροντοέρωτας είναι, θα περάσει.
Υ.Γ. λολ (μην το πεις ότι στου έγραψα κάτι τέτοιο, θα το αρνηθώ).

patsiouri είπε...

Εντωμεταξύ κάνανε οντισιόν φεμινισμού για να τους πετύχουν όλους αυτούς????
Μιλάμε, τόσο κόψιμο για τα δικαιώματα της γυναίκας, ούτε ο μακαρίτης ο Σάρτρ!!!!
Μόνο ο Λ¨ακωνας έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, χε χε!
Και ΝΑΙ, ΤΟ ΕΙΔΑ!

Spy'ce Daughter είπε...

Εγώ γιατί ζεν έχω λίιιιιινκ;;;

Ουάααααα...!!!

Ουάααααααααα!!!

ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΛΕΜΕ!!!

milch-käfer είπε...

To Milch εκτόξευσε το shop στην Σουμποτίτσα
πρέπει να το σέβονται και να του κάνουν γούτσου γούτσου στην κοιλίτσα!

YO!Reeka's είπε...

τι πας να κάνεις παιδί μου, να προλάβεις τον αγρότη;;;
(αν θες έχω μέσο στην εκπομπή, μια φίλη δεύτερης ξαδέρφης, δηλαδή απολύτως κοντινή σχέση)

Tanila είπε...

@ prozak: μάλλον ΕΣΥ θα με πάρεις στη μάνη, τρικάβαλο

@ μαλερ: γιατί, μου το 'πες;
ΥΓ: μάλλον Βαρβάτος

@τσαούσα: δλδ το διαρκές πήδημα δε θα τα υπερκαλύπτει όλ'αυτά ε;

@ highvoltagepress τα γραπτά μένουν. Και ναι, είχα πάει διακοπές, σκάσε τώρα από το κακό σου που δεν έχεις έξοδο από το γηροκομείο

@ Πατσιούρη: δυσκολεύομαι να επιχειρηματολογήσω, μιας και δε το είδα. Αλλά πως θα τσιμπήσουν κανά γκομενάκι για ένα γρήγορο;

@Spy'ce Daughter μη κλαις φάλτσα. Δυσκολεύομαι λίγο με τα λινκς από δω που είμαι. Αμα ξαναπάω σε νετ καφέ....

@ milch-käfer θα σου το πω, μια φορά, σοβαρά, και τέρμα. Πραγματικά σιχαίνομαι τις ομοιοκαταληξίες

@ YO!Reeka's κι εγώ που ήμουν σίγουρη ότι όλο και κάποιος θα μου έδινε για κονέ κάτι με μπατζανάκη μέσα...
Π.χ. τον μπατζανάκη του τριτοξαδέλφου της κουμπάρας της γυναικαδελφής μου.