Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Όπως κάθε τέτοια μέρα,

έτσι και φέτος. Ευτυχώς ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι και φέτος, στο ίδιο εκλογικό κέντρο των τελευταίων 10 ετών, διότι είμαι και χωρίς αμάξι και που να τρέχω σε πιο μακρινό ποδαράτη. Το παρόν είναι ένα τέταρτο με τα πόδια από το πατρικό μου. Που δεν είναι και μικρό πράγμα όταν έξω έχει 35 βαθμούς, σούρωσα η γυναίκα μέχρι να γυρίσω στο αρκουδίσιον, ντους χρειάστηκα κι ας πήγα σχετικά νωρίς, όχι ντάλα μεσημέρι.
Κάθε τέτοια μέρα έχω ένα περίεργο συναίσθημα, αμάγαλμα τρόμου και περιέργειας. Περιέργεια μήπως δω κανέναν γνωστό από τα παλιά, κανέναν συμμαθητή, κανένα γείτονα. Περιέργεια για το πώς έχουν αλλάξει όλοι με τα χρόνια., αν κάνανε παιδιά, πόσο πατσούριασαν. Περιέργεια αν θα μπορέσω να κοκορευτώ σε κανέναν που εγώ δεν πατσούριασα καθόλου. Που δε μπήκα στο τριπάκι ν’αντιγράψω τους άλλους στον τρόπο ζωής μου. Και τρόμο, για το πόσο γέρασαν οι συνομήλικοί μου. Ή μήπως δω κανέναν μαλάκα, με τον οποίο δε μιλιέμαι και με χαιρετήσει, νομίζοντας ότι «περασμένα ξεχασμένα». Και περιέργεια για το τι έκανε τελικά ο μαλάκας στη ζωή του κι αν τη βρήκε από αλλού τη μαλακία που μου έκανε, όπως μου έταζε η μάνα μου: « ας’τον κι απ’το θεό θα το ‘βρει».
Ναι, είμαι μια κακιασμένη (και χαιρέκακη) σκύλα. Γι'αυτό και ντύνομαι λίγο καλύτερα όταν πάω να ψηφίσω, σε σχέση με τις φορές που απλά πάω επίσκεψη στο πατρικό μου.
Kαι ψοφάω να πετύχω την κα Κ. Δε ξέρω αν είναι ή όχι ετεροδημότης, ξέρω όμως ότι μένει ένα τετράγωνο μακριά από το πατρικό μου. Η κα Κ. είναι καθηγήτρια Φυσικής. Την είχα 2 χρόνια στο λύκειο. Ακόμα τη θυμάμαι. Θα πλήρωνα για να την ξεχάσω και θέλω να βρω την ευκαιρία να της το πω ως ενήλικη γυναίκα, πανεπιστημιακής μόρφωσης και επαγγελματικώς αποκατεστημένη. Κι αν δε πετύχω αυτήν, δε θα πετύχω τη γεωμετρικού, το μαθηματικό ή την ιστορικού;
Εφορευτική δε μου έχει τύχει ποτέ να με φωνάξουν, ευτυχώς (φτου φτου φτου και χτύπα ξύλο). Το μόνο κωμικοτραγικό ήταν ότι μεσούσης της ζέστης και της δικής μου έλλειψης αυτοκινήτου, ο καρδιοπαθής ηλικιωμένος πατέρας μου θυμήθηκε ότι θέλει να πάει να ψηφίσει. Παρ’όλο που αρνιόταν πεισματικά σε προηγούμενες εκλογές επειδή είχε περάσει το όριο ηλικίας, ενώ τότε μπορούσε να πάει και μόνος τους. Τώρα που χρειάζεται βοήθεια και μπαστούνι το θυμήθηκε! Μωρέ ευτυχώς που δεν είχα αμάξι, ευτυχώς και μη χειρότερα!

57 σχόλια:

prozak είπε...

τι ψήφισες...???

Tanila είπε...

κάτι οικολόγους

tsaousa είπε...

Κάπως έτσι κι εγώ μια και ψηφίζω κοντά στο πατρικό μου. Ψάχνω φάτσες και λοιπά.
Εφορευτική κλήθηκα στις βουλευτικές και δεν πήγα, αλλά το απόγευμα πήγα να ψηφίσω και μου την έπεσαν όταν είδαν το όνομα μου στο εκλογικό κέντρο. Εκανα την πάπια, ότι δεν είχα δει κανένα χαρτί.

Tanila είπε...

Και; Δε σε μπουζουριάσανε;
Έπρεπε να σου τύχει η γριά βλαχάρα (ξέρει αυτή) δικαστικός αντιπρόσωπος.

Stefanos είπε...

Σε εμάς ένας από την εφορευτική ήρθε και είπε στον δικαστικό "δε μπορώ να έρθω εφορευτική, είμαι άρρωστος"..
χαχαχαχαχαχαχαχα

patsiouri είπε...

Πατσούριασαν???????????????
Oh god!!
Ο μπαμπάς τι θα ψήφιζε????
Χο χο!

*gis είπε...

Kati oikologoys? OMG! Kwnstantino Papanikola 35 Xronia Drash-Politikh Katharsh???

Marina είπε...

Να πάς καμμιά φορά στην εφορευτική επιτροπή ή σαν απλή αναπληρώτρια..μιλάμε για απίθανο γέλιο και χαβαλέ. Με καλέσανε γι' αυτές τις Ευρωεκλογές..και περάσαμε όμορφααααααα!

Dr_MAD είπε...

Αν σου έρθει χαρτί για αντιπρόσωπος call me να σου γράψω αναρρωτική!

*ελπίζω να μην έφταιγα εγώ που ψήφισες Οικολόγους!

**ώστε κι εσύ αγαπάς ΚΑΤΜΑΝ!!!

patsiouri είπε...

Κι'εγώ θέλω αναρρωτική!!! ( θα έλεγα αν δούλευα υπό κανονικές συνθήκες...)
Γκρρρ!!!

Tanila είπε...

Pats-iouri, πατσ-ούριασαν... ε ναι έχει κοινή ρίζα!
Κοπελιά (και ξέρω πόσο αντιπαθητική είναι η λέξη) μήπως να το ξανασκεφτείς;

Ο μπαμπάς υποψιάζομαι οτι θα ψήφιζε πασοκ. Μιας και έφερα σθεναρες αντιδράσεις και κατάφερα να ματαιωθεί η ψήφος του, φαντάζομαι ότι στον επόμενο καβγά μας θα μπορώ και να του το χτυπήσω, ότι η δική του χαμένη ψήφος φταίει που δεν πήγε στο 7% το Πασοκ, και που πήραν τόσο πολλές οι οικολόγοι...

Αυτό το milch-käfer έχω την εντύπωση ότι εξαπλώνεται, ένα λουρί ρε παιδιά...

ΟΚ τ'ομολογώ, η φρικτή αλήθεια είναι ότι απλά πήγα για να ΜΗΝ ψηφίσω πασοκ και νδ. Το πρώτο ψηφοδέλτιο με "οικολόγοι" που έπιακα, το σαβούρντισα στην κάλπη.

Μαρίνα, αν μου το έλεγες αυτό πέρσι θα σου έλεγα "άλλη όρεξη δεν είχα". Τώρα δε ξέρω...

Γιατρέ μου γράφεις αναρρωτική* μόνο για αντιπροσώπους; Αναρρωτική για τη δουλειά γράφεις ή θ'ακούσω "σας παρακαλώ, δε θα 'θελα";

(* το θέμα είναι σοβαρό, αναμένω σοβαρή και υπεύθυνη απάντηση, δε παίζουμε με τις άδειες, μπορεί να έχω έργασίες, σοβατίσματα, βαψίματα,μεταφορές, μετακομίσεις τους προσεχείς μήνες)

mahler76 είπε...

τα τελευταία 10 χρόνια? δηλαδή 18 +10 είσαι 28 χρονών? τι λές μαρή? πόσα θες να
μας τρελάνεις? Ουυυυυυυυ
28 είναι τα χρόνια της μασέλας αγάπη μου όχι τα δικά σου.
Και να σε πώ, που πήγες να ψηφίσεις? στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Καίρου? γιατί μόνο εκεί έχει πιο σταφιδιασμένες φάτσες από την δικιά σου. Βέβαια είναι σε προθήκες και έχουν ταμπελίτσα και κάτι ντιζάιν ρούχα από ιατρικές γάζες...α, και τις λένε ΜΟΥΜΙΕΣ!!!!

Πάει γραία το έχασες. Και να σε πώ με το εντελώς λιγμένο μυαλό σου τι ψήφισες? Κατ-Μαν?

Tanila είπε...

Μάλερ, αν 28 είναι τα χρόνια της μασέλας σου, καιρός να την αλλάξεις, παλιοτσιφούταρε.
Πολλές λεπτομέρειες ξέρεις για τους ομήλικούς σου του Αρχαιολογικού Μουσείου του Καίρου, σε ποιά προθήκη σε έχουν;

mahler76 είπε...

της μασέλας της δικιάς σου καλή μου γραία. Δεν μπορείς ούτε να διαβάσεις πλέον?

Tanila είπε...

Εσύ γράφεις ακατάληπτα.
Πάρκινσον;
Ή έπαθες αρχή πορτοκαλάδας και ξεχνάς τις αντωνυμίες;
Και καλά αν ξεχνάς τις αντωνυμίες, μη σε δούμε και στο δρόμο χωρίς παντελόνι. Σας παρακαλώ, δε θα 'θελα

mahler76 είπε...

μαρή αμόρφωτη, το "μου" στην πρόταση, πήγαινε στο αγάπη όχι στο μασέλα, μη με βγάζεις από τα ρούχα μου σκέψου τους γείτονές μου.

Tanila είπε...

Ακριβώς, η μασέλα περιφέρεται αδέσποτη, χωρίς αντωνυμία. Το ίδιο πράγμα που λέω λες αλλά δεν το έχεις καταλάβει, Φόρεστ.
Ας πρόσεχες και, κυρίως,ας πρόσεχαν οι γείτονές σου. Καλά να πάθουν που σε έχουν γείτονα.

Stefanos είπε...

Φοράς και μασέλα; Βέρι ίντερεστινγκ!

Tanila είπε...

μασελολάγνε!

mahler76 είπε...

@Prophet Estarian
έχει μασέλα με χρυσά δόντια και γκλίτερ.

Tanila είπε...

Μόνο από τότε που αγόρασες χρυσά γυαλιά με γκλίτερ και τα βλέπεις όλα έτσι

Stefanos είπε...

Ναι μασελολάγνος.. θα σου έλεγα τώρα γιατί αλλά φοβάμαι μη σοκαριστείς, κοπέλα από σπίτι και τέτοια. Δεν κάνει, δε σας τα μάθαν αυτά στις ουρσουλίνες.. :p

Pastaflora είπε...

Κι εγώ τους πετυχαίνω αυτούς τους διάφορους που λες γύρω-τρίγυρω, με κοιλίτσες, καραφλίτσες, κουστουμάκια, χαμένο βλέμμα. Το αυτό και δια τις μανδάμες-στελέχη με τα καταπληκτικά παιδιά που μιλούν στα 10 τους 5 γλώσσες και παίζουν όμποε.
Έχει πάρα πολλή πλάκα γιατί καταλαβαίνεις ότι τελικά η ζωή που πέρασες και περνάς γράφεται φαρδιά πλατιά στα μούτρα σου!

Tanila είπε...

Εξαρτάται μανταμ.
Το δικό σας καταπληκτικό τέκνο θα μάθει όμποε;

natasha hassiotis είπε...

μπααα; πάτος ήσουνα στο σχολείο; σε όλα τα μαθήματα στούρνος; εμ σ' είχα κόψει εγώ για ντιπ τουβλάρα.
και δε μου λες, διάβασες το δικό μου το ποστ για τα όσα έκανα στα μέλη των εφορευτικών επιτροπών; θα χαρώ να βρεθούμε καμιά φορά σε εκλογές και να περάσουν και όλοι οι καθηγητές για ψήφο. να δω τα μούτρα σου μαρή...

natasha hassiotis είπε...

tsaousa@ εμ δε σε μπουζουριάσανε; (το διάβασες βλέπω γραία) ε ρε να 'μασταν παρέα. χαχαχαχαχαχαχα

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ΛΕΣ: σούρωσα η γυναίκα μέχρι να γυρίσω στο αρκουδίσιον

ΛΕΩ: Πόσο πια ακόμα να σουρώσεις, αυτό δεν λέγεται άνθρωπος, ποντικομικρούλης λέγεται!!!

Pastaflora είπε...

το βρέφος ήδη λύνει σουντόκου!

BLUEPRINTS είπε...

δεν ξέρω τι λέτε εγώ πάλι διακρίνω έναν νέο (διαδικτυακό; πραγματικό;) έρωτα να γεννιέται: mahler - tanila, μπράβο παιδιά μου, συνεχίστε έτσι

Tanila είπε...

highvoltagepress αμα βρεθούμε καμιά φορά σε εκλογές μαζί εφορευτική εγώ και δικαστικός εσύ και περάσουν και όλοι αυτοί οι καθηγητές για ψήφο, τα μούτρα μου θα πάρουν το σαρδόνιο χαμόγελο της κακίς. Πολύ θα χαρώ να τους πω πόσο άθλιοι καθηγητές ήταν, πόσο προβληματικοί άνθρωποι, πόσο τυχεροί πού τότε δεν υπήρχε σύστημα αξιολόγησης καθηγητών και το ότι προχώρησα με τη μόρφωσή μου και βγήκα επιστημόνισσα, αντί να αηδιάσω τη γνώση μετά το σχολείο ευτυχώς, ΔΕΝ οφείλεται σε αυτούς.
Καημένη, προφανώς είσαι αμόρφωτη και κάνεις τον κλητήρα, αλλιώς θα ήξερες ότι το να είσαι καλός στους βαθμούς και το να είναι καλός ο καθηγητής σου δεν συνδέονται απαραίτητα.

BLUEPRINTS τον έρωτα που μου τρέφει η γρια σαλιάρα αποπάνω δε τον βλέπεις; Μπρρρρ... Και καλά, να πάω με γυναίκα που δεν έχω ξαναπάει, αλλά να είναι και οχτακοσίων ετών σαν τούτη εδώ;
Μπρρρρ

ΠΑΥΛΕ, μούσκεψα το κουβερτομαλλί, μούσκεψα μέχρι και τα εσώρουχα. Έκανα μετά ντους και δεν είχα τι να βάλω, ξανάβαλα τα ιδρωμένα βρακιά με κάτι παλιόρουχα που έχω στο πατρικό μου, μέχρι να στεγνώσουν τα δικά μου.

mahler76 είπε...

@BLUEPRINTS
ε βέβαια, συντηρητής αρχαιοτήτων ήταν το πρώτο μου επάγγελμα πως να μη μου αρέσουν οι μούμιες.

prozak είπε...

μαρή, όταν θα είσαι κι εσυ 858 χρονών και θα θέλεις να ψηφίσεις και θα με παρακαλάς να σε πάω να ρίξεις τη ψήφο σου, εγώ θα γελάω...!!!!

Tanila είπε...

Φυσικά και θα γελάς αγάπη μου, αφού εσύ θα είσαι ήδη 856 και θα σου έχει πάρει τα μυαλά ο γερμανός αλτσχάιμερ.

Μάλερ, υπήρχε η τέχνη αυτή το 1800, που "όλα τα σκιαζ'η φοβέρα και τα πλάκων'η σκλαβιά" όταν αποκαταστάθηκες επαγγλματικά;

natasha hassiotis είπε...

την προζακ@ λέει σαλιάρα γριά η γριά; πιαστήκανε στα χέρια οι γριέτζες; πάω να δω!
επίσης να πω στο γραϊδιο ότι κι εγώ έγινα επιστήμων και ήμουν και ο πιο καλός ο μαθητής οααααααααα!!! (άλλωστε ως γνωστόν στο μάθημα της φυσικής, σε μένα αναφερόταν το ρητό του καθηγητή "λες και σπέρναμε στην άμμο, λες κι οργώναμε στα βράχια -πέρασε έξω").

Tanila είπε...

Με πτυχίο εξ'ανατολικού μπλοκ όμως! ;-)
Αει μωρή που προσπαθούσες είκοσι χρόνια να βρεις μέσο και κατάφερες να σε διορίσουν προ διετίας στα 63 σου.
Τόσο σούρωσες και δε σε πλησίαζε κανένας, μόνο για σκιάχτρο θέλαν να σε διορίσουν.

Stefanos είπε...

Λεσβιακό με μασελοφορούσες; Μισό λεπτό να φέρω την κάμερα, μη ξεκινάτε χωρίς εμένααααααααα!!!!!!!!!!!

natasha hassiotis είπε...

άσταδιάλα πρόφετ@!

όσο για σένα γριά-σταφίδα, μαρή ποιό ανατολικό μπλοκ; απ' το αθήνησι το πήρα το πτυχίο, και είχα μπει και στους 50 πρώτους γιατί τους τελευταίους μήνες δε διάβαζα. εσείς βέβαια, στην κατοχή, δώσατε έναν γκαζοντενεκέ λάδι και πέρασες τα ρημαδομαθήματα. σε έσωσε η κομμαντατούρ και η πείνα, αλλιώς αδιόριστη θα γύρναγες ακόμα.

prozak είπε...

εγώ θα είμαι γριά σε 2 χρόνια, έχω καιρό ακόμα...!!!!

Stefanos είπε...

highvoltage γιατί καλέ; μπορεί να βγάλουμε και λεφτά από αυτό!!σκεφτείτε το!!!
θα σας δώσω ένα ληστρικά γενναιόδωρο 3% επί των κερδών!!!

α και αυτή με γκαζοτενεκέ πήρε πτυχίο;
σαν πολλοί δε γίναμε;...

Tanila είπε...

Α πήρες πτυχίο τυροκομίας, πλισεδομούρα! Και τότε τι λύσσαξες να διοριστείς καθαρίστρια το Υποργείο;

Πρόζακ αγάπη μου, όταν θα είμαι εγώ ογδόντα κι εσύ 78 ούτε που θα υπάρχει η διαφορά κι εννοια σου. Μη σου πω οτι θα δείχνεις η μεγάλη της παρέας

prozak είπε...

σου ρίχνω 30 πόντους και 20 κιλά, οπότε φαντάζομαι ότι ήδη φαίνομαι η μεγάλη της παρέας :-)

Stefanos είπε...

Τι λες τώρα, αυτό το blog εξελίσσεται σε μοντελοφωλιά!!
πείτε και άλλα πείτε και άλλα!
ανεβάστε φωτογραφίες (ή έστω δαγγεροτυπίες, ό,τι έχετε)...

Tanila είπε...

Αν αποδειχτεί μοντελοφωλιά, εσένα πρέπει να σου απαγορευτεί η είσοδος γέρο, μη γλύφεσαι τζάμπα και βερεσέ.

Stefanos είπε...

Στις μοντελοφωλιές είναι που συχνάζουν όλοι οι βρωμόγεροι, δεν το ξερες αυτό;

tsaousa είπε...

Έτοιμοι να με πλακώσουν στη σφαλιάρα ήταν ολοι!! Τέτοιο μένος δεν το περίμενα!
Πάντως, μέσα μου είπα καλά που δεν πήγα, γιατί κατάλαβα από την τσαντίλα τους ότι είναι λούκι η φάση.

natasha hassiotis είπε...

πρόφετ@ είσαι ψώνιο -με την κακή έννοια, και το 3% να το μοιραστείς με τη γριά. εγώ είμαι νέα, έχω και φωτογράφηση σε περιοδικά, οπότε το κασέ μου είναι ψηλό σιχαμένε.

όσο για σένα κοντή γραία, την επόμενη φορά που θα φέρεις καφέ στο γραφείο κι έχει χυθεί σταγόνα, θα σε μαστιγώσω. θα μου πεις βέβαια, τρέμουν τα χέρια σου απ' τα γεράματα, και σε φάγανε τα ξένα: δεκαπέντε χρόνια στην ιταλία στην Πέρα Κολορατούρα για να γίνεις βοηθός καφετζή, και πάλι δεν τα κατάφερες κορινθιακή σταφίδα.

Stefanos είπε...

High : Είμαι πολλά με την κακή έννοια, μη νομίζεις. :p
Μπα σε πιο περιοδικό έχεις κάνει φωτογράφιση και έχεις και κασέ; στο Κυνηγεσία-Κυνοφιλία ή στο ένθετο των Νέων Κάτω Παναγιάς;
ου ρε , μου γίνατε όλες μοντέλες :p

natasha hassiotis είπε...

πρόφετ@ όχι, στο Η μπεκάτσα σήμερα, και στο ένθετο του σούπερ-επιτυχημένου περιοδικού Τηςθειάςσου.

Stefanos είπε...

E τότε αλλάζει το πράμα. Έχεις όντως κασέ.
πρέπει να μιλήσω με το λογιστήριο.
Αλλά να ξέρεις, εσύ μόνο θα πάρεις πολλά, η άλλη η σαφρακιασμένη ό,τι περισσέψει!

natasha hassiotis είπε...

now you are talking! now you are talking! σαφρακιασμένη δε λες τίποτα.

mahler76 είπε...

@highvoltagepress
δεν μπορεί να απαντήσει, το κόβουν το βράδυ το Wi-Fi στο γηροκομείο για να μήν κατεβάζουν οι γριές τσόντες.

natasha hassiotis είπε...

η δικιά μας θα 'ναι πρώτη και καλύτερη. θα εκπορνευθεί όλο το γηροκομείο με τέτοιο τρόφιμο.

Tanila είπε...

Eίναι και αυτή η άτιμη η προσωπική μου ζωή, κουσελιάρηδες, δε κάθομαι στο ίντερνετ μέρα νύχτα όπως εσείς, με πάνες μη τυχόν χρειαστείτε τουαλέτα και χάσετε κανέναν σχόλιο.

natasha hassiotis είπε...

αλτσχάιμερ το λένε μαρή, δεν το λένε προσωπική ζωή. επίσης το λένε γκούντα και πορτοκαλάδα.

Tanila είπε...

Συ είπας, συ ξέρεις.

Stefanos είπε...

Ξεφεύγουμε από το θέμα! Τελικά τι θα γίνει; θα την κάνουμε τη φωτογράφιση ή όχι; αντε ντε! ανοιξα και το domain

patsogriesmemaseles.tw ..

natasha hassiotis είπε...

πατσόγρια πρόφετ@ να πεις τη θειά σου την Ευτέρπη. (και την τανίλα@ το γραϊδιο).