Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Τυρόπιτα

Διάβασα μια ωραία συνταγή για τυρόπιτα χωρίς φύλλο (για εμένα την τεμπέλα κι άχρηστη)

1/2 κιλό φέτα
250γρ. γιαούρτι
250γρ. βούτυρο
1 ποτήρι αλεύρι
1 ποτήρι νερό
5 αυγά
1 σακκουλάκι τριμμένη φρυγανιά για πασπάλισμα πάνω-κάτω.

Τρίβετε τη φέτα , σπάτε τα αυγά, τα χτυπάτε όλα μαζί με το βούτυρο, το γιαούρτι, το νερό και το αλεύρι .
(βγάζετε τα τσόφλια απ'τ'αυγά ε;)
Να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα.
Παίρνετε ένα μεσαίου μεγέθους ταψί, το βουτυρώνετε και το πασπαλίζετε με τριμμένη φρυγανιά.
Πετάτε μέσα το μείγμα και ξανα μανα πασπαλίζετε με τριμμένη φρυγανιά. Ψήνετε σε μέτριο φούρνο για μια ώρα.


Θεωρητικά και ο κάθε άντρας που ψιλομαγειρεύει θα μπορεί να την κουτσοκαταφέρει και δε θέλει να βγεις ν'αγοράσεις περίπλοκα υλικά. Όλο και θα σου βρίσκεται λίγο βούτυρο, λίγο αλεύρι, φέτα τυρί και μερικές φρυγανιές.


ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ;

16 σχόλια:

ethanandthecity είπε...

Εγώ πάντως μαγειρεύω καταπληκτικό L'artigiano.

Ανώνυμος είπε...

αυτη ειναι η τυροπιττα της τεμπέλας και συνηθίζεται στα ζαγοροχώρια...

και την έχεις φαει σπίτι μου...

μου φαίνεται ότι γέρασες και ξεχνάς..!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω δοκιμάσει να τη φτιάξω, αλλά χωρίς επιτυχία.START2

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω αν και εγώ είμαι προχώ και κάτι τέτοια μου φαίνονται πολύ απλά.
Αλήθεια όταν λές μέτριο φούρνο τι εννοείς;
Ούτε πολύ ακριβό αλλά ούτε και φτηνιάρικο ε; Εμένα είναι Bosch κάνει;

stella είπε...

τυρι απο το χωριο?
μπορω να βαλω και αλευρι που φουσκωνει μονο του?

natasha hassiotis είπε...

σιγά τη συνταγή. εγώ έχω φτιάξει πολλές φορές (2) σπανακόπιττα χωρίς φύλλο. μετά δεν ξανάφτιαξα. έκλεισα ως σπανακοπιτοδημιουργός. πήγα σε άλλα, π.χ. μηλόπιττα δικής μου έμπενυσης. και τώρα που το λες, θα αρχίσω να δίνω τις μυστικές μου, προσωπικές συνταγές στο μπλονκ μου. αχ ωραία, πάω να συγγράψω.

Tanila είπε...

Prozak λες αηδίες. Ουδέποτε έχω φάει σπίτι σου τυρόπιτα χωρίς φύλλο. Μαλλον έχεις έμενταλ.

ήθαν, μπραβο, μου θυμίζεις γιατί δε σε παντρεύομαι.
Δήμο που τα πουλάς αυτά; Παντρεμένος άνθρωπος.

Στέλλα εμένα ρωτάς; Αν βάλεις και λίγο αποξηραμένο σύκο πάντως μη τη σερβίρεις για κυρίως.

highvoltagepress σπανακόπιτα χωρίς σπανάκι έχεις φτιάξει; Γιουβέτσι χωρίς μοσχάρι; Λαχανοντολμάδες χωρίς λάχανο;

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εγώ πάντως ανοίγω και φύλλο!!!

natasha hassiotis είπε...

μα δε μου λες; με παρακολουθείς; πού ξέρεις τόσες λεπτομέρειες για τη μαγειρική μου;;;

Ανώνυμος είπε...

Εμενα το φυλλο ειναι παντα αυτο που μου αρεσει στις τυποπιτες. Δηλ. βγαζω το τυρι μεχρι να μεινει πολυ λιγο και το τρωγω.
Χμμ.

Την Κυριακη θα φιαξω καρυδοπιτα. Κομ κομ.

BLUEPRINTS είπε...

απαπα, χωρίς φύλλο είναι όντως για τεμπέληδες, δε σε είχα για τέτοια... μέχρι να παντρευτούμε θα έχεις μάθει να ανοίγεις οκ?

natasha hassiotis είπε...

ρε παιδιά, ρε παιδιά, που τα μάθατε όλα αυτά; έχω 30 βιβλία μαγειρικής στα ντουλάπια, και τίποτα δεν ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

highvoltagepress ίσως θα ηταν καλή ιδέα αν τα έβγαζες από τα ντουλάπια σου και τους έριχνες μια ματια... το έχεις σκεφτεί...????
:-P

Tanila είπε...

List to do.
Ν'αγορασω:
ένα φακιόλι
έναν πλάστη
Βιβλία μαγειρικής
Ένα μεγάλο τραπέζι γι'άνοιγμα φύλλου.

Σωστά μπλούπριντς;

highvoltagepress ασε τα βιβλία και πιάσε το νέτι. Εγώ βρίσκω συνταγές στο ίντερνετ
(και νιώθω περήφανη γι'αυτό, ε πατσιούρη;)

Ανώνυμος είπε...

λουκουμάκι μου πλάστη έχω εγω...

και φύλλο ανοίγω, άψογο όπως έχουν παραδεχτεί όσοι ξέρουν από καλό φύλλο...

οπότε πάρε κανα ξεσκονόπανο να κάνεις την καθαριότητα του σπιτιού κ άσε το μαγείρεμα σε μένα...

patsiouri είπε...

Πολύ τυρίλα όμως ρε παιδί μου χωρίς το φύλλο...

(Προσυπογράφω εκατό τοις εκατό το απόκάτω πόστ...έβγαλα φωτογραφία κάτω από το καμμένο δέντρο και νομίζω πως απεικονίζει τέλεια τα φετεινά Χριστούγεννα...Τον Κακλαμάνη ανέκαθεν τον αντιπαθούσα, αλλά τον μίσησα όταν δεν πήρε θέση για τους γκέι γάμους ενώ αρκετοί στρέιτ δήμαρχοι προσφέρθηκαν να τους τελέσουν.)