Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Η τέλεια γυναίκα

Όλοι οι άντρες ονειρεύονται να βρουν μια γυναίκα ανεξάρτητη.
Που θ'αναγνωρίζει ότι είχαν ζωή πριν τη γνωρίσουν και δε θ'απαιτεί να βγαίνουν συνέχεια μαζί. Αλλά θα έχει και δική της κοινωνική ζωή, αντί να "κρέμεται" πάνω τους και να τους "πνίγει".
Που θα πηγαίνει μόνη τ'αμάξι στο συνεργείο και θα το πλένει μόνη της.
Που θα τους πει "βαρέθηκα, πάμε μια βόλτα να χαζέψουμε κώλους και βυζιά".
Που δε θα περιμένει να πληρώνουν αυτοί. Ίσως και να έχει ήδη πληρώσει το λογαριασμό όσο είναι στην τουαλέτα.
Που δε θα έχει πνεύμα λάχανου.
Που δε θα θέλει να παντρευτεί και να κάνει παιδιά.
Που δε θα σκαλίζει και δε θα ζηλεύει το παρελθόν. Το παρελθόν και των 2.
Που δε θα έχει αντίρρηση να πάνε σ'ένα στριπτητζάδικο. Ίσως να πηγαίνει κι εκείνη.
Που δε θα έχει αντίρρηση να καλέσουν κι άλλο άτομο στο κρεββάτι τους.
Και θα βάφει και τα κάγκελα του κήπου.
Μόλις τη βρούνε, την κοπανάνε, διότι η γκόμενα είναι πολύ "φευγάτη", δεν τους έχει ανάγκη και "δεν είναι κοπέλα για σχέση αυτή".

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μόλις έθεσες πολύ σωστά το μεγάλο μου πρόβλημα...
Ναταλία

Dr_MAD είπε...

Χρυσή μου Τανίλα, μην αυταπατάσαι

για άλλο λόγο τρέχουν στη δική σου περίπτωση

uberbastard είπε...

ξερω μια τετοια τυπισσα και δεν βρισκει γκομενο με τιποτα. οσους βρισκει ή την κοπανανε ή δεν τους σηκωνεται με τιποτα. αρχισε να γραφει μπλογκ και στο πρωτο ποστ της εκαναν 27 hate comments. τελευταια σκεφτεται να γινει λεσβια.

Dr_MAD είπε...

Η Tanila δεν πρόκειται να γίνει λεσβία. Γιατί απλά με ποθεί

sikia είπε...

Η Τανίλα κλέβει τους άντρες μας-Διαδώστε το!

τέλσον είπε...

θα διαφωνήσω, αλλά ποιός σε ακούει...

:)

Tanila είπε...

Για διαφώνα.
Uberbastard θα μου τη γνωρίσεις;

Xenia είπε...

βαφεις και καγκελα;;;

Tanila είπε...

Πσιτ πατάτα:
1. μην πιστεύεις ότι διαβάζεις στο ίντερνετ
2. εγώ δεν είμαι η τέλεια γυναίκα














Πλένω αμάξια πάντως

mahler76 είπε...

ενώ αν πήγαιναν με άντρες δεν θα είχαν αυτά τα προβλήματα. (την έκανα τη μαύρη προπαγάνδα μου και σήμερα χαχαχαχαχααχα).

Tanila παντρέψου με και δεν θα σου πώ ποτέ να πάμε να δούμε έξω βυζιά και κώλους. Οκ για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο....

Unknown είπε...

Εγώ νομίζω πως φταίει που δεν πλένεσαι

mistiriO/S είπε...

Ας τη βρω πρώτα και μετά αποφασίζω. Αλλά κατά 99% θα είναι λεσβία.
Φυσικά όλα αυτά ισχύουν και ανάποδα.
Όμορφος άντρας, που θα ακούει τη γυναίκα και θα καταλαβαίνει τι του λέει (!) και διάφορα άλλα αλλά κατά 99% θα είναι αδερφή (ή κρυφοαδερφή)...

Keep walking!

fevis είπε...

Καλά όλα τα άλλα αλλά αυτό με τα κάγκελα του κήπου το βρίσκω υπερβολή!!!

Tanila είπε...

Mahler, πρόβλημα έχεις εσύ και το μπλογκ σου. Δε μ'ανοίγει.
Ήθαν και που το ξέρεις; Σιγά μη φτάνεις να με μυρίσεις από 'κει πάνω.
Η αλήθεια είναι, κα Φέβις, ότι εν μέρει θυμήθηκα μια χιουμοριστική λίστα αντρικών παραπόνων γι'αυτά που δεν κάνουν οι γυναίκες.
Μαντ και Σικιά σταματήστε να κάνετε τη χωρωδία Τρικάλων, σας βλέπω.

Noname είπε...

Έτσι...έτσι πεστα επιτέλους!!!!!!!

Dr_MAD είπε...

Εγώ σταματάω, αφού μου έταξες κοκό

Sikia σόρρυ που σε προδίδω στον αγώνα μας, αλλά η Τανίλα είναι για έρωτα και όχι για απλό σεξάκι

George Tsitiridis είπε...

θα έχει ενδιαφέρον να γράψεις και για τον τέλειο αντρα!!

Marina είπε...

Κλάφτηνε τη τύπισσα. Ο πάγκος της μονογαμίας θα αποδειχθεί μπετόν.

BLUEPRINTS είπε...

παίδες μην αυταπατάστε για τον εαυτό της γράφει, πιο τελεία (sorry τέλεια) δεν γίνεται - sikia μην λυσσάς αφού σου είπα ότι θα έρθω (πειράζει να είναι με την αγαπημένη μου παρέα;)

natasha hassiotis είπε...

Τα 'χεις κάνει λίγο αχταρμά ρε συ τανίλα. Τι άντρες έχεις υπό την υποψία σου; Η τέλεια γυναίκα που περιγράφεις, σίγουρα έχει πνεύμα λάχανου, αυτοπεποίθηση αγκινάρας, ποιότητα (class) οδού Φυλής, σεξουαλικότητα της καρμίρως, και -εννοείται- μοναξιά ευθέως ανάλογη με τον όγκο της βλακείας που τη δέρνει 9αν τη δέρνει μόνο αυτή).

Heliotypon είπε...

Καλά, σε λίγο θα γράψω στο blog μου τη δική μου λίστα, κι όχι τη λίστα που μια γυναίκα πιστεύει ότι ισχύει. Δεν θα είναι το μέσου αρσενικού, αλλά η δική μου. Τσεκάρετε το blog μου ταχτικά, σύντροφοι και συντρόφισσες, να διαβάσετε τη λίστα μιά μέρα. (Σας έκανα να με παρακολουθείτε, ε; :-) )

Tanila είπε...

Ίσως, highvoltagepress, αλλά εσύ είσαι γυναίκα. Η λίστα είναι αντρική.
Πισογλέντη, δεν έχω λίστα για τέλειο άντρα, γιατί η λίστα αυτή είναι αντρική. Μια γυναικεία λίστα για τον τέλειο άντρα θα ήταν μόνο η δική μου , κι αυτό δεν είναι λίστα, είναι πρόταση 5 λέξεων.

patsiouri είπε...

Εγώ ένα ξέρω.
Όλοι θέλουν να κάνουν παιδιά.
Όλοι τους.
Έχω γνωρίσει πολλούς άντρες που στα 25 τους σκιζόντουσαν "Εγώ γάμο, παιδιά, ΠΟΤΕ".
Τους είχα εμπιστοσύνη.
Πως θα παραμείνουν έτσι κι'εγώ θα έχω πάντα στη διάθεσή μου τις καβατζούλες μου και τα παρεάκια μου...
Αμ δε.
Αυτό έχω να καταγγείλω.
Τώρα που τριανταρίζουμε ανακαλύπτω με φρίκη πως πιο εύκολο είναι να μπει ένς πλούσιος στον πράδεισο και μια καμήλα να περάσει από την τρύπα της βελόνας παρά να συναντήσεις νορμάλ άντρα άνω των 35 που δε θέλει να γίνει πατέρας.
Ευτυχώς υπάρχεις εσύ συντρόφισσα Τανίλα καθώς και οι σύντροφοι γκέι που και να θέλουν να μεγαλώσουν παιδί απαγορεύεται.

ΥΓ: Ξέρεις κανείς τι έγινε με τους γάμους στην Τήλο? Προχτές δεν ήταν η δίκη?

moutro είπε...

Διεύθυνση και τηλέφωνο σήμερα
πάω για το μονόπετρο αύριο...

η τύπισα είναι too good to be true

Ανώνυμος είπε...

a..εχω πολλες τέτοιες γυναίκες...
φίλες λεσβίες...

Ανώνυμος είπε...

Πωπω, ειμαι πολυ μακρυα απο την "τελεια γυναικα".
Αμα την βρειτε ομως, την θελω.
Μοναδικον προσον, οτι μαγειρευω.
Ευχαριστω.

Tanila είπε...

Ax patsiouri..... όσο θυμάμαι ότι υπήρξε άντρας που προσπάθησε να μου κάνει καμάκι δείχνοντάς μου φωτό των ανιψιών του...
Aunt donna, θαυμάσια, θα τις γνωρίσεις όλες στην poontangdee να διαλέξει.

Kwlogria είπε...

Α καλά. Κοπελιά, διπλωματία θέλει να το παίζεις ανάλογα με το πως κόβεις τον άλλο ή αν δεν είσαι απ' αυτές, να είσαι όπως είσαι και να περιμένεις τον κατάλληλο που κάπου είναι και περιμένει την κατάλληλη λέγοντας όσα λες ακριβώς από την άλλη πλευρά. Το θέμα είναι να συναντηθείτε. Αλλά είναι μικρός ο κόσμος, μη σε νοιάζει.