Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Χωρίς όνομα

Καλώς ή κακώς, έχω ένα αρκετά κοινότυπο όνομα. Ε όχι και Μαρία Παπαδοπούλου, αλλά αρκετά κοντά.

Κακώς, επειδή το βαφτιστικό μου δεν εκφράζει την ψυχή μου. Πάει ταμάμ με τη φάτσα μου, αλλά ούτε η φάτσα μου ταιριάζει με το μέσα μου. Τέλοσπάντων, αυτά είναι παιχνίδια της μορφής που δεν τα επέλεξα και δεν είμαι υπεύθυνη γι’ αυτά, όπως δεν είμαι υπεύθυνη για το ύψος μου ή για το χρώμα των ματιών μου (δε φοράω χρωματιστούς φακούς επαφής).

Το επίθετό μου είναι σεμνό, διακριτικό, σοβαρό, απλό. Ότι πρέπει, δε τραβάει την προσοχή, δεν ενοχλεί, όπως αν με λέγανε Τσαντήλα ή Τσουράπα.

Εχτές δε ξέρω τι βαρεμάρα με βάραγε κι έκανα αναζήτηση τ’ όνομά μου στο Γούγλη. Εννοείται ότι είχε πολλά αποτελέσματα. Πολλά όμως.

Έτσι, μεταξύ άλλων έμαθα ότι, αν ποτέ θελήσω να κάνω πλαστοπροσωπία, μπορώ να περάσω για συγγραφέας χρηματοοικονομικών βιβλίων & βιβλίων μάρκετινγκ, για μεταπτυχιακή φοιτήτρια του προγράμματος «Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και Επείγουσα Νοσηλευτική», ως Μεταδιδακτορικός Ερευνητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ως υποψήφια (τουλάχιστον, μπορεί και να εκλέχτηκε) Δημοτική Σύμβουλος της Αγωνιστικής Κίνησης Δημοτών Ηρακλείου.

Μπορούσα να καταχραστώ λεφτά ως Ταμίας του Κολυμβητικού Ομίλου Αρκαδίας μερικά χρόνια πριν, αν το είχα πάρει πρέφα. Μπορώ να ποζάρω ως κάτοχος του Advanced που σνόμπαρα παίρνοντας μόνο Proficiency και ως μέλος του Δ.Σ. του Α.Ο. ΝΗΡΕΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ.
Ακόμα, να εκμεταλλευτώ με αφάνταστους τρόπους τη συνωνυμία μου με επιστημονική συνεργάτιδα του τμήματος λογιστικής και χρηματοοικονομικής γνωστού κρατικού πανεπιστημίου, πτυχιούχο τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, Α.Β.Σ.Θ και κάτοχο μεταπτυχιακού διπλώματος τμήματος Οικονομικών, Α.Π.Θ.

Να σας φλομώσω στο ψέμα για το πώς με βράβευσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Να σας φάω λεφτά ως stylist - wedding planner STYLING - EXTENSIONS - ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ – ΜΑΚΙΓΙΑΖ. Τι, για ένα λαμπερό γεγονός όπως ο γάμος σας, δε θα εμπιστευθείτε τις ιδέες μου για να είναι όλα μοναδικά;;; Ε;

14 σχόλια:

APSOY είπε...

Ξέρω μια Τσαντήλα! :Ρ

Για κούρεμα θα σε προτιμήσω...!

ΥΓ(το δικό μου όνομα στο γούγλη μόνο μαλακίες βγάζει...Ούτε αξιοπρεπές τραπέζι στα μπουζούκια δε μπορώ να κλείσω :Ρ)

Tanila είπε...

Σόνια Τσαντήλα;

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να χεις και συ κάτι καλό πάνω σου!!!

APSOY είπε...

τσου!
Κατερίνα!
Θες να γίνουνε φίλες?

Dr_MAD είπε...

Όλγα Τσαντήλα? Εγώ αυτήν ξέρω

(Προσπαθείς να μας πεις διάφορα εδώ, αλλά δε με ρίχνεις. Κάτι μου λέει πως όλες αυτές τις έχεις για breakfast και απλά αυτοσαρκάζεσαι)

Ασε που μόλις έσκαγες μύτη θα καταλαβαίναμε τη φάρσα

Μαντεψιά: Angel Municipality+Bird
(πολλές πληροφορίες έδωσες -γιατί?)

billzouk είπε...

Βασικα τιποτα δεν ταιριαζει. Ουτε το ονομα σου, ουτε το υψος σου, ουτε τιποτα. Ολα λαθος!

patsiouri είπε...

Που ν'ακούσεις και το δικό μου βαφτιστικό...φιάσκο!

ria είπε...

παιδιά εγώ είμαι μοναδική, με βάφτισαν γοργόνα - αγορίτσα

και μην πείτε ότι είναι κοινά ονόματα σας έσφαξα!
είμαι ένα σπάνιο κορίτσι με σπάνια χαρίσματα και σπάνια ονόματα!

δεν κάνω πλάκα, έτσι γράφει η ταυτότητα, την έβαψα κανονικά!

snikolas είπε...

the art of deseption loipon! na pas na gineis praktoras, ematha zhtaei prosopiko h KGB.

Unknown είπε...

κιουρία Τανίλα Τετάρτη απογευματάκι σας βολέυει για ένα πεντικιούρ? Ανοίγει ο καιρός και θα βάλω το ξώφτερνο

Equilibrium είπε...

άσε και το δικό μου πολύ μπέρδεμα... από κοντά, που παραπονιέσαι! μεγάλη βδομάδα σου'ρχομαι πάλι! ετοιμάσου!

Καλή βδομάδα, και μη ξεχνάς, από αυριο νέα θεματική βδομάδα για το MET.tv

Tanila είπε...

Mad, ουδέν σχόλιο.
Βασίλη, κατάλαβα, με ποθιιιιείς! Κι ας είναι λάθος... εγώ ένα μεγάλο οικονομικό στέλεχος κι εσύ ένας φτωχός κομπάρσος που πρέπει να κοιμηθεί με παράγοντες του θεάτρου...
Ρια, είσαι Θεσσαλή;
Νίκο, όπως καταλαβαίνεις είπα όχι, είμαι υλίστρια εγώ, προτιμώ τη ΣΙΑ.
Κύριε ήθαν, ελπίζω να τα πλύνεις πρώτα.
Η αλήθεια είναι ότι ανάμεσα στα στοιχεία του τράκερ μου είδα κάποιον που έψαχνε μια Σόνια Τσαντήλα. Εδώ μέσα! Και είπα να δοκιμάσω με το δικό μου όνομα.

Dr_MAD είπε...

Συγγνώμη αν παρεξηγήθηκες πάντως. Δεν ήταν στις προθέσεις μου

Ανώνυμος είπε...

Μήπως σε λένε Αγγελική???